Gå til innhold

Jeg trenger desperat råd 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 1 år skriker enormt høyt ved bordet ved hvert måltid... for å få oppmerksomhet.?.. hva skal jeg gjøre? Overse det? Det er virkelig slitsomt 

Anonymkode: 9a6d2...93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han oppmerksomhet? Han er bitteliten og skal finne sin plass her i verden. 

Anonymkode: 3d113...72c

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Gutten min på 1 år skriker enormt høyt ved bordet ved hvert måltid... for å få oppmerksomhet.?.. hva skal jeg gjøre? Overse det? Det er virkelig slitsomt 

Har du noe inntrykk av hvorfor han skriker? Begynner han å skrike med en gang eller etter en stund? Kan det være fordi han er lei av å sitte ved bordet? Er han sulten og vil ha maten? Skriker fordi han vil spise selv? Ikke synes maten kommer fort nok? Hva jeg ville gjort i din situasjon kommer litt an på grunnen til at han skriker, men jeg ville prøvd å finne en løsning som f.eks. la han komme ned på gulvet hvis han skriker fordi han er lei, la han få skje og litt mat å styre med på egenhånd hvis det er derfor han skriker. 

Anonymkode: e9ad3...ea2

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Han vil ha kontakt. Gi han noe å leke med ved bordet. Barnet ett 1 år for guds skyld. Du forventer altfor mye av en nesten baby altså. 

Anonymkode: e1115...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...