Gå til innhold

Mysimba

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med mysimba?

Anonymkode: e4fb6...9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned 13 kilo ved hjelp av Mysimba. Det ga meg en kickstart og den lille drahjelpen jeg trengte. Jeg ble ikke sulten i samme grad, men måtte fortsatt styre "lysten". Gikk på det i 3 måneder og er glad for hjelpen, men det er ingen Quick fix. 

Anonymkode: bc19b...1d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg gikk ned 13 kilo ved hjelp av Mysimba. Det ga meg en kickstart og den lille drahjelpen jeg trengte. Jeg ble ikke sulten i samme grad, men måtte fortsatt styre "lysten". Gikk på det i 3 måneder og er glad for hjelpen, men det er ingen Quick fix. 

Ok hvorfor sluttet du?

Skrevet

Har gått ned 15 kg. Gått på d i ett halvår. Har sklidd ut litt i det siste, men ikke lagt på meg til tross for det. Merker selv at jeg skjerper meg litt mer, og synes det er til god hjelp👍

Anonymkode: 9d620...5ee

Skrevet

Jeg gikk ned 30 kilo. Det var svært god hjelp for meg de første seks månedene, så dabbet effekten noe av. 

Anonymkode: 4fa47...abf

Skrevet

Har hørt at mysimba hjelper mot fibromyalgi også? Noen med erfaring?

Anonymkode: d3aff...b6a

Skrevet

Mysimba virket bra i tre mnd, så gikk effekten over. Gikk ned 5 kg, men telte kalorier og var streng med meg selv i tillegg. 

Anonymkode: 7f9b1...8f4

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi mange har ekstreme bivirkninger. Jeg har ingen har gått på det nå en måned. Har aldri følt meg bedre. Alle smertene mine er borte trodde aldri at dette skulle skje da jeg har slitt med smerter siden sen tenårene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Ok hvorfor sluttet du?

Fordi det er svindyrt. 

Skrevet
Optatium skrev (34 minutter siden):

Fordi det er svindyrt. 

Du får det på blåresept? Dyrt de første månedene, men når frikortgrensa er nådd...

Skrevet

Altså jeg fikk to pakker for 500 kroner hentet ut samtidig. Fikk på blå resept godkjent på dagen. Jeg har brukt det nå i over en måned og fortsatt ikke i nærheten av å bruke opp pakke nr1 så vil vel ikke si det er så dyrt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du får det på blåresept? Dyrt de første månedene, men når frikortgrensa er nådd...

Mhm, det fikk jeg ikke. Betalte 1000kr for en pakke mener jeg, brukte to pakker og det var det jeg hadde råd til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...