Gå til innhold

Men hva liker dere på pizza da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig, jeg har lest litt i begge trådene, både denne og hva folk ikke vil ha på pizzaen. Syns det er mange av de samme ingrediensene som går igjen i begge trådene😅 smaken er som baken… 

Anonymkode: 55c25...c22

Skrevet

Biff, løk, champion, mais og masse ost

Skrevet
On 1/8/2022 at 4:03 PM, Anonym bruker said:

Jeg spiser det meste jeg får, unntatt ansjos, hermetisk champignon og sikkert noen sære spesialiteter som jeg ikke kommer på. 

Men når vi lager pizza her hjemme er det med tynn bunn, tomatsaus, ost og spekeskinke, ev rucola  og reven parmasan på toppen når den serveres. Jeg foretrekker tynne skiver av kald spekeskinke som blir tatt på etter at den er stekt. Men der pleier jeg gjerne å tape på på hjemmebane, så det blir stekt spekeskinke . 

Anonymkode: 1cafc...a85

min pizza når ikke barnet er hjemme er kylling, bacon ,Ananas,Mais og paprika eller biff, fersk sopp, paprika,tomat og løk

med barna er det kjøttboller,skinke, pepperoni,ananas , mais, paprika og løk

Anonymkode: 734a0...348

Skrevet

Favoritten på hjemmebane er tynn bunn, hjemmelaget tomatsaus, serranoskinke, fersk champignon, vårløk, grønne oliven, Jarlsberg, Parmesan og pizzakrydder. 

Skrevet

Min favoritt er vegetarpizza med aubergine og artisjokk 💛

Anonymkode: ba7d9...9c0

Skrevet

Mozzarella, tomat, basilikum

Anonymkode: 55d5a...dee

Skrevet

Kjøttdeig,bacon,champignon,paprika,ost, ananas, tomatsaus og rømmedressing med ulike krydder. 

Eller tynn bunn, med tomatskiver, ulik sopp, mozerella og spekeskinke. 

Anonymkode: 75f58...f18

Skrevet

Marinert kylling eller biff, skinke, ananas, peanøtter, oliven.. Pleier som regel ikke å ha på mer enn 3-4 forskjellige ting i tillegg til tomatpure og ost. 

Anonymkode: a9d6f...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...