Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Jeg spiser det meste jeg får, unntatt ansjos, hermetisk champignon og sikkert noen sære spesialiteter som jeg ikke kommer på. Men når vi lager pizza her hjemme er det med tynn bunn, tomatsaus, ost og spekeskinke, ev rucola og reven parmasan på toppen når den serveres. Jeg foretrekker tynne skiver av kald spekeskinke som blir tatt på etter at den er stekt. Men der pleier jeg gjerne å tape på på hjemmebane, så det blir stekt spekeskinke . Anonymkode: 1cafc...a85
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Ansjos, ananas og blåmuggost. Ser av andre tråden at det er jeg alene om 🤣 Anonymkode: 6c8ec...f29
Superdolly Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Det meste, bare jeg slipper sjømat. Jeg liker til og med ananas.
Spurvugla Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Jeg liker både ppeperoni og ansjos, hjemme lager jeg det ofte med tynne skiver av squash også. Egentlig liker jeg nesten alt jeg har smakt på pizza, men jeg har jo ikke prøvd alle merkverdighetene som kom opp i den tråden. (Heldigvis!)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Enten tykk luftig bunn og skorpe med karbonadedeig, løk, tomatsaus og ost. Eller tynn bunn med tomatsaus og ost. Og legge på parmaskinke, ruccolasalat, pinjekjerner, cherrytomat og revet parmesan etter steking. Litt god olivenolje på toppen. Varierer litt på hva vi har. Anonymkode: 6e1d6...220
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Liker best skinke og champignon, eller marinert kylling. Kan også spise et stykke av pizza med tacokryddret kjøttdeig. Hjemmelaget er med karbonadedeig, rødløk og champignon (fersk, ikke boks). Anonymkode: 4d14f...5a4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 Jeg vil gjerne har kylling og blåmuggost på pizzaen Anonymkode: 10208...376
amandine Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 Min pizza har gjerne kokt skinke, spekeskinke, sopp i skiver og litt gode oster på. Eller så liker jeg faktisk pepperoni og ananas om det bestilles fra Peppes, for eksempel, en sjelden gang.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men der pleier jeg gjerne å tape på på hjemmebane, så det blir stekt spekeskinke Hvorfor lager dere ikke en del av pizzaen uten skinke så du kan legge på kald skinke etterpå? Vi har ofte fire forskjellige varianter på samme pizza så alle får det sånn de vil. Jeg like også best pizza med tynn bunn, tomatsaus og ost og så spekeskinke, pesto, parmesan, pinjekjerner og ruccola på ved servering. Anonymkode: 31f9c...ba3
tante grusom master of law Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Tynn deig, stekes på pizzastein. Hjemmelaget tomatsaus, mozzarella, skinke, fersk champinjong toppet med gode pizzakrydder. Det er favoritten.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Passe tynn bunn, ketchup med krydder og urter, kjøttpølser, mais, ost og løk på hjemmelaget. Ute spiser jeg gjerne biff, løk og ananas Anonymkode: 91840...173
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor lager dere ikke en del av pizzaen uten skinke så du kan legge på kald skinke etterpå? Vi har ofte fire forskjellige varianter på samme pizza så alle får det sånn de vil. Jeg like også best pizza med tynn bunn, tomatsaus og ost og så spekeskinke, pesto, parmesan, pinjekjerner og ruccola på ved servering. Anonymkode: 31f9c...ba3 Joda, det hender det også, men stort sett blir det som de andre vil, og en og annen gang med de bøye seg for meg. Rett og slett av latskap. Anonymkode: 1cafc...a85
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 Haha, jeg tenkte tanken å opprette en tilsvarende tråd selv av typen, den beste pizzaen du har spist.. Vi var i Kroatia, split, og gikk innom en plass som heter Bakra. Der bestilte jeg en pizza vegetariana. Beste pizza jeg noen gang har spist. Det var cherry tomater, hvitløk, løk, mais, paprika (crispy, ikke sånn slapp, myk Grandiosa) mais av alle ting og squash (er ikke det zucchini) Helt magisk pizza, perfekt balanse, perfekt stekt. Italia kan gå å legge seg! De leverte faktisk ikke i nærheten. Anonymkode: 1f694...896
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 Ananas og pepperoni Anonymkode: 7be9b...013
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 Chevre❤️ På for eksempel på Peppe’s liker jeg Moby Dick med karrimarinerte reker og lime Anonymkode: 282a4...bf2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Joda, det hender det også, men stort sett blir det som de andre vil, og en og annen gang med de bøye seg for meg. Rett og slett av latskap. Anonymkode: 1cafc...a85 Hvorfor kan ikke dere alle nye pizzaen hver gang? Anonymkode: ed0f7...480
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 Jeg elsker skikkelig TYKK bunn av grov deig. Så kjøttsaus og skikkelig masse ost Anonymkode: 180be...8c5
Iiiiik Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 Tynn bunn, stekt på pizzastein, tomatsaus med chili og mye hvitløk, bakt paprika, flere typer ost. Synes det er godt med pepperoni, chorizo, spekeskinke, ruccula. Synes også tynne rødløkstrimler er deilig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor kan ikke dere alle nye pizzaen hver gang? Anonymkode: ed0f7...480 Det gjør vi jo. Ingen av oss er avhengige av å ha det akkurat sånn vi vil bestandig. Vi klarer fint å jenke oss uten at måltidet er ødelagt. Anonymkode: 1cafc...a85
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #21 Skrevet 8. januar 2022 Hvitløk, pepperoni, ananas, rødløk, biffstrimler, paprika, fetaost, kylling, spekeskinke, mais, skinke, bacon, kjøttdeig, cherytomat, og løk. Ikke alt på samme altså 😉. Anonymkode: fdaea...06f
Leverpostei Skrevet 8. januar 2022 #22 Skrevet 8. januar 2022 Min standardpizza er rødløk, cherrytomat, parma, parmesan og ruccola. Liker også godt aubergine, chevre og blåmugg. Hvis vi bestiller pizza vil jeg helst ha pepperoni og ananas - he he.
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. januar 2022 #23 Skrevet 8. januar 2022 Tynn bunn. Rosa saus. (Pizzasaus blandet med kesam.) Revet ost. Toppes med fersk sopp, rødløk, skinke eller kylling, oliven, ananas og tomat. Ruccola strøes over ved servering. Er også godt helt uten kjøtt. 😊
Frida_22 Skrevet 8. januar 2022 #24 Skrevet 8. januar 2022 Tynn bunn, tynt lag tomatsaus med krydder, ost (gjerne mozarella ♥️), røkt skinke i brede strimler, strimlet rødløk, halve cherrytomater. Når den er ferdig stekt toppes den med ruccola og basilikumolje.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #25 Skrevet 9. januar 2022 Jeg liker mange varianter men foretrekker som regel tykk bunn bakt med litt siktet fullkornsmel og litt havresekken. En favoritt er med pesto og cream frech saus, spekeskinke, løk, cashewnøtter mosarella og norvegia. Gjerne Russland etter steking. En annen favoritt er med bare cream frech og masse kantareller stekt med mye smør, salt pepper og litt løk, pluss norvegia. Tacopizza er også kosemat. Anonymkode: 15171...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå