Gå til innhold

Å ha bursdag som voksen er antiklimaks

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Skal man også kjøpe sine egne bursdags- og julegaver? 

Anonymkode: 1326c...e49

Nei? Inviterer man til selskap så får man vel gaver av gjestene? 

Anonymkode: a31de...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Gaver tar vel gjestene med, hvis man ikke er så kjip at man nekter å be inn folk?!

Anonymkode: e2dc7...8de

Jeg tenkte på gave fra mannen - siden man ikke kan forvente at mannen steller i stand en bursdagsfeiring for en.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei? Inviterer man til selskap så får man vel gaver av gjestene? 

Jeg tenkte på ens egen partner. Hvis man ikke kan forvente at partneren legger to pinner i kors for å lage en bursdagfeiring for sin kjære, hvordan kan man da forvente gaver? Man må jo selv ta ansvar for egen hygge, ble det sagt her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte på ens egen partner. Hvis man ikke kan forvente at partneren legger to pinner i kors for å lage en bursdagfeiring for sin kjære, hvordan kan man da forvente gaver? Man må jo selv ta ansvar for egen hygge, ble det sagt her.

Jeg kan bare snakke for meg selv. Mannen min er ikke så flink til å bake eller stelle i stand, men han kommer gjerne med roser på en onsdag eller tar husvasken til hver helg. I vår familie er det jeg som ordner med selskaper og jul, og det er helt greit. Vil jeg ha gjester på bursdagen min så baker jeg kake og inviterer og så sørger han for at huset er rent og ryddig. Og så får jeg gave av han og barna. Det passer oss helt supert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan bare snakke for meg selv. Mannen min er ikke så flink til å bake eller stelle i stand, men han kommer gjerne med roser på en onsdag eller tar husvasken til hver helg. I vår familie er det jeg som ordner med selskaper og jul, og det er helt greit. Vil jeg ha gjester på bursdagen min så baker jeg kake og inviterer og så sørger han for at huset er rent og ryddig. Og så får jeg gave av han og barna. Det passer oss helt supert. 

Men da bidrar jo han ved å vaske hus. Slik jeg forstod HI, bidro ikke partneren med noe som helst. Man trenger ikke å bake, det holder lenge å ha omtanke og bidra på annen måte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men da bidrar jo han ved å vaske hus. Slik jeg forstod HI, bidro ikke partneren med noe som helst. Man trenger ikke å bake, det holder lenge å ha omtanke og bidra på annen måte.

Men hvis han ikke gjør det så får man ta tak selv. Lite skjer om man bare setter deg ned og sutrer. Om man så må hjelpe egne barn til å kjøpe gave til en selv, så går det helt fint. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Skal man også kjøpe sine egne bursdags- og julegaver? 

Hvorfor ikke? Om du ikke har noen som gjør ting for deg så får du gjøre dem selv. Og selv vi som har folk rundt som kjøper gaver kan finne på å kjøpe og pakke inn noe til oss selv i tillegg, altså.

Anonymkode: 9ba12...48a

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg tenkte på gave fra mannen - siden man ikke kan forvente at mannen steller i stand en bursdagsfeiring for en.

Nei, man bør gifte seg med en fyr som ikke har hodet under armen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Og du valgte å tolke «egen hygge» på den mest skrudde måten som var mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...