Gå til innhold

Livet er herlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått en stygg meld i dag. Og ellers ikke hatt noe kontakt med noen siden julaften. Flott liv dere. 

Anonymkode: 90a93...a6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, livet er flott.

Anonymkode: 7ac52...3f0

Skrevet

Ja. Du har rett. Livet er faktisk veldig veldig fint😊

Skrevet

Enig. Livet er flott ❤️

Anonymkode: 935ef...b75

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Fått en stygg meld i dag. Og ellers ikke hatt noe kontakt med noen siden julaften. Flott liv dere. 

Anonymkode: 90a93...a6f

Velkommen tilbake... 

Anonymkode: 85a0a...62f

Skrevet

Visst du vil snu det må du begynne med deg sjølv. 

Du må skrive hyggelige meldinger til andre. 

Du må trykke liker eller skrive hyggelige kommentarer til noen. 

Du må smile til folk på gata og i butikken. 

Du må sei hei og smile ekte til folk du møter i barnehagen, skolen, jobben, butikken osv. 

Begynn der. Smil og vær hyggelig uten å forvente noke tilbake. 

Etterkvart vil det snu for deg. 

Vær så snill og prøv. 😃

Lykke til! 💕

Skrevet

Og jeg som trodde dette var en hyggelig tråd, som motsvar til alle de negative trådene som har vært her i det siste. 

Gratulerer, du klarte å ødelegge mitt humør også. Godt jobba, håper det gir deg et glimt av glede🤮

Anonymkode: 7d702...b28

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Gratulerer, du klarte å ødelegge mitt humør også. Godt jobba, håper det gir deg et glimt av glede🤮

Du er jo ikke noe bedre enn hi da.

Anonymkode: 2b663...bb2

Skrevet

Har du tatt kontakt med noen selv da?

Anonymkode: 9cdc7...09f

Skrevet

Livet er fantastisk! Fredag og helg med familien, huset nyvasket, får besøk på lørdag og skal i middag på søndag. Føler meg full av energi, og som verdens lykkeligste, med stor, flott familie, og en diger slekt og omgangskrets som er glad i meg og inviterer meg med på alle mulige koselige ting! Så JA!! livet er herlig!

Anonymkode: d270b...f52

Skrevet

Da må du finne ut hvordan du kan snu livet ditt, Hi.

Hvis det er du som har hatt x antall tråder her tidligere, så har du fått mange gode råd. Finn frem igjen de gamle trådene, fokuser kun på de positive svarene du har fått der og skriv ned rådene du har fått og lag din egen plan for å få det bedre i livet. Og kontakt legen og terapeuten din, om du er den samme! :)

Anonymkode: 59b39...40a

Skrevet

Husk, du har bare ett liv og det er kun opp til deg selv å gjøre det bra!

Anonymkode: 02024...bc1

Skrevet

Har du tatt kontakt med noen på en hyggelig måte da? Av og til må man gjøre en innsats selv.

Anonymkode: 99f0d...78e

Skrevet

ALLE mennekser har det jævelig, av og til, ofte, hele tiden. . Hva skal man gjøre? Man må tåle litt motgang. Man må tåle mye motgang. Det er det livet handler om. 

Google  livsmestring. 

Tenk hvor fint du kan ha det! Du må øve deg. Begynne i det små. Som noen nevnte over.. Send en hyggelig meld til noen. Smil til noen. Gå deg en 10 min tur hver dag. Begynn med det! Du må prøve før du gir opp. ❤️

Jeg kunne fint tatt repern. Jeg har mange sykdommer. ME, astma, tåler nesten ingenting av mat, blir syk av vær, fibro, plagsomt spiserørsbrokk, noe revmatisk de ikke finner ut av, lichen, store herpes utbrudd, ett håndledd som ikke er bra etter operasjon, store nakke og skuldre problemer, 8 forskjellige hodepiner, migrene hver eneste dag i 14 år. Bekymret pga ofte celleforandringer. Store hormonelle plager, som de ikke finner ut av. Posttraumatisk stress. Angsog depresjon. Det er de jeg kommer på i farta, jo jeg er nesten blind på begge øynene.😂 Men vet du hva! Jeg er glad. Jeg er lykkelig. Jeg er dritt lei. Jeg er deprimert til tider. Jeg har ett godt liv. Jeg tvinger meg til å holde meg oppe. Ikke pokker skal jeg gi meg.

Og det skal ikke du heller. Livet er alt. Vanskelig, vakkert, kaos, rolig. 

Det kommer alltid til å være folk som er penere, styggere, fattigere, rikere enn deg. 

Du må konsentrere deg om deg selv. Ikke sammenligne seg med noen. 

Du må rett og slett begynne å like deg selv. Ville du ha hatt med deg selv ved din side i krigen? Tviler akkurat nå. Men du kan forandre tankegangen. Du kan få ett helt fantastisk liv. Det er vanskelig å snu på mønstre. Begynn med det enkleste. Når du våkner.. Tenk :" Dette blir en fin dag!" ikke åh nei.. Dette blir en drittdag. Da blir det selvfølgelig en drittdag. Som min mor sier :"Man kan velge om dagen blir god eller ei." 

Anonymkode: 47652...64f

Skrevet

Livet ER en fest🙌🏻🎉 

Anonymkode: c5387...9df

Skrevet

Liver er herlig! I dag er det lørdag, og jeg har fri! Jeg kjenner lukten av kaffe og gleder meg til å sitte foran juletreet med kaffekoppen, pleddet og en bok jeg fikk til jul. 

Det er fint og kaldt vær ute, og jeg skal gå en liten tur, med podcast på øret. Jeg kan ikke gå så langt, for kroppen tillater ikke det, men jeg kan i hvert fall være ute en liten stund. 

Det har vært en tung vinter så langt, med mye konflikter i min nærhet. Dette er tøft å stå i, så da må jeg skape små rom av tilfredshet og takknemlighet for meg selv, for å klare å møte verden. 

Anonymkode: 251eb...a95

Skrevet

Elsker at dette går mot å bli en positiv tråd😊

Skrevet

Livet er herlig. 

Endelig lørdag etter en lang og hard uke. Vi er friske og kan gå ut i det nydelige vinterværet. I kveld skal barnet og jeg spise god mat, lørdagsgodt og se film. 

Anonymkode: 7d702...b28

Skrevet

Jepp. Det er godt. Bedriften har besluttet å ha business as usual pga økonomi. Så jeg har vært på jobbreise for første gang på snart to år. Ungene går på skole som normalt. I dag har vi skøytedag med en gjeng. Bål, pølser og skøyter. 
I kveld er det lørdagspizza og film. Kanskje er glass vin også. Det er deilig ned hverdag etter jul. Vi koser oss. 

Anonymkode: 302d9...5ec

Skrevet

Livet er herlig! Har endelig fått sove i natt, så nå føler jeg meg nesten uthvilt. Bunaden jeg broderer blir så fin! Det har kommet massevis med snø, så i dag blir det aking med 5-åringen vi låner denne helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...