Gå til innhold

Hva er det verste du får på pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er den beste pizzaen 😊

Anonymkode: c1344...33c

Den er ganske god. Gutta våre baker hver lørdag. Jeg lager saus og så fikser de resten. Serveres med brus og salt potetgull. Så film og kos. Synes det er så koselig når gutta er kjøkkensjefer og vi kan bare vente på at det er servert. Luksus å ha tenåringer. 😊

Anonymkode: 84f69...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg også. Her har åttitallspizzaen fått en ny vår med våre tenåringer. Kjøttdeig, løk og hjemmelaget tomatsaus på tykk bunn med tykk luftig skorpe. Hadde glemt hvor god slik pizza var. 

Anonymkode: 84f69...1d5

Her også, den er så god 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Aner ikke. Men det hadde nok likevel vært lettere å finne en vei ut derfra, eller bare forbi fiskeallergisk enn å spise ansjos på pizza. 

Anonymkode: e5447...87d

Eller så kan man ta den normale varianten og si at man faktisk ikke kan spise fisk på pizza. Det er en såpass spesiell kombinasjon at ingen blir sjokkert over at det ikke passer alle smaksløker. 

Anonymkode: 62735...fb5

Skrevet

Sopp. Fysj. 

Anonymkode: c3aba...753

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke bare si at du ikke liker det og plukke det av? Det er bare på DIB det er uhøflig. Ellers der ute er det tillatt. Spesielt hvis det er gode venner. De tåler det

Anonymkode: 9cbef...aab

Joda, det kan jeg. Men jeg ser for meg at den ansjosmaken sitter enda bedre enn pepperroni...  Kanskje jeg får modere meg til ansjos-allergi.....  for den tar jeg lett neste gang også. Er forresten enig i at det er helt ok å si at man ikke liker ting, så lenge man sier det på en ordentlig måte.  I mine kretser er det helt lov. 

Anonymkode: e5447...87d

Skrevet

Ananas eller hva som helst av sjømat greier jeg ikke på pizza. Har ikke smakt banan på, men hadde nok ikke likt det. Liker ikke varm frukt, så alt sånt utgår. Personlig så syns jeg hermetisk champignon er godt jeg, ihvertfall på pizza 😉 Og den gode gamle klassikeren hjemmelaget pizza med tjukk bunn og tomatsaus, løk og kjøttdeig er en gjenganger her. Pølsepizza å. Ikke det jeg bestiller ute, men helt greit og noe unga liker godt. Ute bestiller jeg meg helst pizza med tynn bunn, spekeskinke eller marinert kylling og ruccola ol. Kan både være tomatsaus eller hvit saus. 

Anonymkode: f6588...1d0

Skrevet

Sopp, ananas og ansjos. 

Anonymkode: e6136...519

Skrevet

Jeg har prøvd skalldyr på pizza. Det gjør jeg ikke igjen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men et googlesøk så fant jeg ut at det lages faktisk pizza med vanlig banan. Og karri 😅

Anonymkode: 10a16...a4b

Svenske pizzasteder serverer det

Skrevet

Ananas. Som å spise en varmtvannsbombe.

Anonymkode: a418d...d49

Skrevet

Jeg tror jeg kan spise det meste på pizza så fremt det er laget bra. Sopp fra boks er ikke godt til noe.

Anonymkode: b28e3...1f2

Skrevet

Ketsjup. Har blitt servert pizza hvor tomatsausen var byttet ut med ketsjup, da spiste jeg bare akkurat nok til at jeg ikke var uhøflig. 

Anonymkode: a78e8...5eb

Skrevet

Har også smakt med banan en gang, på en restaurant. Var grusomt. Ellers er jeg enig med dødsstraff for ananas, frukt skal ikke oppi middagen. Heller før og etter. 

Anonymkode: 1a333...7a5

Skrevet

Mais. Liker heller ikke vanlig grillpølse på. Kan også spare meg for de som bruker tomatpuré til saus, og bare det. 

Anonymkode: 435b1...8ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1/10/2022 den 7.57):

Ketsjup. Har blitt servert pizza hvor tomatsausen var byttet ut med ketsjup, da spiste jeg bare akkurat nok til at jeg ikke var uhøflig. 

Anonymkode: a78e8...5eb

Sånn laget 5 åringen min pizza , ketsjup og ost, og salami, skinke eller bacon 😉. Kunne ikke falt meg inn å lage pizza med ketsjup eller tomatpuré til meg selv og andre voksne. 

Anonymkode: 57556...55c

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Har også smakt med banan en gang, på en restaurant. Var grusomt. Ellers er jeg enig med dødsstraff for ananas, frukt skal ikke oppi middagen. Heller før og etter. 

Anonymkode: 1a333...7a5

Jeg vil bare minne deg på at tomat er en frukt.

Anonymkode: 2e0c6...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...