Gå til innhold

Hva er det verste du får på pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste er bare ost og skinke. 😂 Liker voksenpizza. 

Anonymkode: 840ec...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ansjon og generelt sjømat klarer jeg ikke på pizza. Det passer bare ikke sammen🤔

Skrevet

Jeg har hverken smakt med fiskemat eller banan og ingenting av det høres fristende ut.

Men jeg liker heller ikke vanlig pølse på pizzaen🤮

Anonymkode: 7a81c...7ee

Skrevet

Overrasket over at mange av dere nevner pepperoni, det er min favoritt på pizza. Liker også veldig godt bakt paprika, gjerne sammen med gorogonzola.

Selv liker jeg ikke ansjos, og vil ikke ha på ananas.

Skrevet
Iiiiik skrev (12 minutter siden):

Overrasket over at mange av dere nevner pepperoni, det er min favoritt på pizza. Liker også veldig godt bakt paprika, gjerne sammen med gorogonzola.

Selv liker jeg ikke ansjos, og vil ikke ha på ananas.

Det er nok mange som liker pepperoni, det er jo tross alt en klassiker. Her elsker mann og barn det, men jeg sliter skikkelig. Og som en annen skrev, det hjelper liksom ikke å ta av bitene heller fordi hele pizzaen smaker pepperoni uansett etterpå. 

Anonymkode: 7bbc2...fa3

Skrevet
KellyTaylor skrev (14 timer siden):

Sopp fra boks🤮

Enig! 

Anonymkode: 96edd...65b

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er nok mange som liker pepperoni, det er jo tross alt en klassiker. Her elsker mann og barn det, men jeg sliter skikkelig. Og som en annen skrev, det hjelper liksom ikke å ta av bitene heller fordi hele pizzaen smaker pepperoni uansett etterpå. 

Anonymkode: 7bbc2...fa3

Enig. Den lukter og smaker pepperoni. Jeg spiser det ikke selv men takler å plukke de av, smaken er ikke like god da. 

Anonymkode: 84f69...1d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Er ikke det en sånn "spesiell type matbanan" (av mangel på bedre ord) som blir brukt på pizza. Har aldri smakt, men høres veldig spesielt ut. 😄 

Anonymkode: 10a16...a4b

Det så ikke sånn ut, dessverre. Søt, klissen og ....takke meg til ananas, den beholder i det minste fasong og konsistens og tilfører noe mer enn bare søtt. 

Skrevet

Jeg har aldri smakt sjømat eller banan på pizza, men det høres ikke særlig godt ut. 

Jeg liker ikke oliven og sopp fra boks (det ser ut og smaker som viskelær), pepperoni kan jeg spise, men velger det aldri selv. 

Skrevet (endret)

Spiser egentlig kun gode pizzaer, men hvis det er salami/pepperoni eller annen type lignende pølse plukker jeg den som regel av. Har ikke sett pizza med feks hermetikksopp, ananas, kjøttdeig, bacon eller lignende sidden 90-tallet tror jeg.

Endret av tante grusom master of law
Føyde til
Skrevet

Er det noen som bruke champignon fra boks fremdeles altså? Det hadde jeg plukket ut av hvilken som helst  rett. Sjømat er ikke godt på pizza, og hadde jeg fått ansjos på, ville jeg raskt ha kommet opp med en ekstrem fiskeallergi. Jeg er heller ikke glad i pepperoni. Kan tvinge det i meg viss jeg er i et selskap hvor jeg ikke synes det passer å plukke den av, men det ville ha blitt med det ene stykke. "Den var veldig mektig den pizzaen der" eller kanskje jeg hadde spist rett før jeg kom... Ellers er det masse jeg ikke er glad i å ha på pizza, men det meste utenom det som er nevnt, klarer jeg å spise et stykke eller to. 

Anonymkode: e5447...87d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som bruke champignon fra boks fremdeles altså? Det hadde jeg plukket ut av hvilken som helst  rett. Sjømat er ikke godt på pizza, og hadde jeg fått ansjos på, ville jeg raskt ha kommet opp med en ekstrem fiskeallergi. Jeg er heller ikke glad i pepperoni. Kan tvinge det i meg viss jeg er i et selskap hvor jeg ikke synes det passer å plukke den av, men det ville ha blitt med det ene stykke. "Den var veldig mektig den pizzaen der" eller kanskje jeg hadde spist rett før jeg kom... Ellers er det masse jeg ikke er glad i å ha på pizza, men det meste utenom det som er nevnt, klarer jeg å spise et stykke eller to. 

Hvordan skal du komme deg ut av den fiske-løgnen senere? 

Anonymkode: 9cbef...aab

Skrevet
KellyTaylor skrev (15 timer siden):

Sopp fra boks🤮

Jeg liker det meste på pizza. Blåmuggost, ansjos, ananas, sjømat (dog ikke alt dette sammen😅), men hermetisk champignon à la 80-tallet sliter jeg med. Har aldri skjønt sopp på boks i utgangspunktet. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (53 minutter siden):

Det så ikke sånn ut, dessverre. Søt, klissen og ....takke meg til ananas, den beholder i det minste fasong og konsistens og tilfører noe mer enn bare søtt. 

Da er det sikkert noen som har bommet på type banan 😄 Vet at det brukes banan på pizza. Men ikke den vanlige bananen vi har her i Norge. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Da er det sikkert noen som har bommet på type banan 😄 Vet at det brukes banan på pizza. Men ikke den vanlige bananen vi har her i Norge. 

Men et googlesøk så fant jeg ut at det lages faktisk pizza med vanlig banan. Og karri 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Vi bestilte vegetarpizza og der lå hermetisert sjampinjong og trillet blant rå paprika og squash 🤮den var faktisk ikke mulig å spise og vi mistet appetitten så vi gikk derfra uten å spise selv om vi ble tilbudt erstatning. Så ja, det finnes enda. 

Anonymkode: 62735...fb5

Skrevet

Pepperoni, mais og ananas

Anonymkode: f40a7...0d9

Skrevet

Jeg elsket hermetisk sjampinjong da jeg var liten! Har ikke spist det på årevis og er i grunn redd for å prøve igjen nå, det når neppe opp til forventningene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan skal du komme deg ut av den fiske-løgnen senere? 

Aner ikke. Men det hadde nok likevel vært lettere å finne en vei ut derfra, eller bare forbi fiskeallergisk enn å spise ansjos på pizza. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Vi bestilte vegetarpizza og der lå hermetisert sjampinjong og trillet blant rå paprika og squash 🤮den var faktisk ikke mulig å spise og vi mistet appetitten så vi gikk derfra uten å spise selv om vi ble tilbudt erstatning. Så ja, det finnes enda. 

Anonymkode: 62735...fb5

Uff da. Hadde jeg fått det på eller via en restaurant, tror jeg at jeg hadde blitt ganske sjokkert. 

Skrevet

Hermetisk sopp. Er som viskelær på pizza 😖

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Aner ikke. Men det hadde nok likevel vært lettere å finne en vei ut derfra, eller bare forbi fiskeallergisk enn å spise ansjos på pizza. 

Kan du ikke bare si at du ikke liker det og plukke det av? Det er bare på DIB det er uhøflig. Ellers der ute er det tillatt. Spesielt hvis det er gode venner. De tåler det

Skrevet

Jeg tror det verste er kun tomatsaus og ost. Jeg liker pizza med masse fyll og mange smaker. Det er mye av det dere nevner jeg ikke har smakt, men hittil har jeg ikke spist en pizza jeg ikke har likt. Tror forøvrig jeg kunne spist pizza hver dag 😂

Skrevet
Kira skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det verste er kun tomatsaus og ost. Jeg liker pizza med masse fyll og mange smaker. Det er mye av det dere nevner jeg ikke har smakt, men hittil har jeg ikke spist en pizza jeg ikke har likt. Tror forøvrig jeg kunne spist pizza hver dag 😂

Jeg også. Her har åttitallspizzaen fått en ny vår med våre tenåringer. Kjøttdeig, løk og hjemmelaget tomatsaus på tykk bunn med tykk luftig skorpe. Hadde glemt hvor god slik pizza var. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg også. Her har åttitallspizzaen fått en ny vår med våre tenåringer. Kjøttdeig, løk og hjemmelaget tomatsaus på tykk bunn med tykk luftig skorpe. Hadde glemt hvor god slik pizza var. 

Det er den beste pizzaen 😊

Anonymkode: c1344...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...