Gå til innhold

Liker dere egentlig å suge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker å suge! 

Anonymkode: 21b3f...770

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Må han pusse tennene før du kysser ham også da eller? #prippenprinsesse

Anonymkode: d513a...fae

Nei, trenger ikke det, men han tar medisiner som lukter stramt nedentil. Jeg er forøvrig ikke en prippen prinsesse. 

Anonymkode: 05c27...595

Skrevet

Liker bare å suge om jeg samtidig får bruke en finger bak på ham, ellers blir jeg utslitt i kjeven av å holde på

Anonymkode: 6ea79...2f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Liker bare å suge om jeg samtidig får bruke en finger bak på ham, ellers blir jeg utslitt i kjeven av å holde på

Anonymkode: 6ea79...2f2

Hva har det med fingeren å gjøre om du blir sliten i kjeven eller ikke🤔

Anonymkode: dc177...5a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

For meg er det godt nok. Han er uansett renslig av seg og går selv og tar en ekstra vask dersom han føler han har svettet og det trengs. Det aller beste er uansett morgensex synes jeg, inkludert suging, og da er det jo en stund siden sist dusj.

Anonymkode: 659fb...c63

Så du synes det er godt å putte en penis i munnen som har ligget nedi buksa 10-12 timer og tisset x antall ganger i løpet av dagen? 🥴🥴

Anonymkode: 41106...37a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så du synes det er godt å putte en penis i munnen som har ligget nedi buksa 10-12 timer og tisset x antall ganger i løpet av dagen? 🥴🥴

Diabetes gjør jo at det smaker kjærlighet på pinne da.

Anonymkode: 3d1e7...4ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg har ikke noe problem med det. Det er jo ikke tiss igjen på den, liksom. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er glad for at jeg ikke er hemmet av at alt skal være så ekkelt. Mannen min er renslig og det er godt nok. I tillegg sovet jeg naken og vi har hatt sex i sofaen. Tåler litt, altså. 

Anonymkode: 659fb...c63

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...