Gå til innhold

Liker dere egentlig å suge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir veldig tent av å sige mannen min. Gjør det hver gang vi har sex. Hvis jeg er veldig in the mood, suger jeg han etter at han har vært inni meg. 

Har aldri likt å suge noen andre. Med mannen min er jeg trygg, og jeg elsker han. 

Anonymkode: e4805...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Heheh hilsen gutt 14🙈😅

Anonymkode: 79b89...6bc

Nei, hilsen dame på 41. Er det så unormalt og utrolig at en kvinne kan like dette at du ikke tror på meg en gang? 

Anonymkode: 659fb...c63

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, hilsen dame på 41. Er det så unormalt og utrolig at en kvinne kan like dette at du ikke tror på meg en gang? 

Det er unormalt å være så horete ja.

Anonymkode: 4cf05...aed

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er unormalt å være så horete ja.

Haha, ja nå har jeg hørt det også. Når ble det horete å nyte oralsex? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Haha, ja nå har jeg hørt det også. Når ble det horete å nyte oralsex? 

Med tilfeldige på byn ER horete

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ehh, det gjør jeg da ikke. Det er snakk om med mannen min som jeg har vært sammen med i 25 år.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg elsker det! Kan til og med fantasere om det. Blir veldig tent av å suge, så om jeg i utgangspunktet ikke har så lyst på sex, så kan det være det som skal til for å tenne meg. Gjerne litt "brutalt", altså at han holder hodet mitt og presser seg dypt inn. Men å komme i munnen min er mer styrt av humøret. Som regel vil jeg ikke det, men av og til. Vi kommuniserer veldig godt og han kjenner godt grensene mine og vet hva jeg liker og ikke.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ehh, det gjør jeg da ikke. Det er snakk om med mannen min som jeg har vært sammen med i 25 år.

Helt likt her, bare at det er 22 år for oss. :)

Anonymkode: 1f298...e87

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Helt likt her, bare at det er 22 år for oss. :)

Bra vi er flere! Begynte å føle meg skikkelig unormal her 😅 

Det er uansett viktig at man ikke suger om man ikke ønsker det. Selv om jeg liker det, skjønner jeg godt at andre ikke liker det.

Skrevet

Elsker det, det er opphissende og godt og gjør det mest for min egen del, rett og slett fordi jeg blir kåt av det. 

Anonymkode: a31b0...4af

Skrevet

Elsker det, men det er så jæla stress å stoppe for å spør om det fremdeles er greit hvert tyvende sekund. For i følger enkelte brukere så kan man ikke ta mannens samtykke for gitt mer enn en kort stund av gangen. 

Anonymkode: dc177...5a7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bra vi er flere! Begynte å føle meg skikkelig unormal her 😅 

Det er uansett viktig at man ikke suger om man ikke ønsker det. Selv om jeg liker det, skjønner jeg godt at andre ikke liker det.

Helt enig. :) Men tror ikke det er så unormalt. ;) Men det spiller jo egentlig ingen rolle, så lenge man gjør ting en selv og partneren liker og respekterer egne og hverandres grenser. :)

Har f.eks. hørt at noen bruker "alle andre gjør det" som argument for å gjøre ting partneren ikke vil, men hva "alle andre" gjør er fullstendig irrelevant i den sammenhengen.

Skrevet
Mrs Remington skrev (13 timer siden):

Nei - jeg liker det ikke og gjør det kun for å tilfredsstille den andre parten. Jeg regner samtidig med at min partner gjør ting for meg som han ikke liker. 

Da burde du ikke gjøre det eller forvente at partneren din skal gjøre det. Jeg ville følt meg forferdelig hvis partner gjorde noe den ikke likte bare for å tilfredstille meg.

Anonymkode: 6b373...3b5

Skrevet

Ikke med mannen, han er alt for stor til det og det blir heller ubehagelig ganske fort. Får heller ikke noe igjen fra han. Kjæresten gjør jeg det villig på, mer passende størrelse, han er flinkere til å si ifra når ha kommer, og han gir ganske bra oralsex i gjengjeld også!

Anonymkode: 72ad7...45e

Skrevet
Mrs Remington skrev (13 timer siden):

Nei - jeg liker det ikke og gjør det kun for å tilfredsstille den andre parten. Jeg regner samtidig med at min partner gjør ting for meg som han ikke liker. 

Vil du at partneren din skal gjøre ting med deg som han ikke liker? Da hadde jeg aldri klart å nyte det!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tror du blander anonymkoder her, hehe.

Jeg liker også å gi oralsex, tenner veldig på det.

Anonymkode: 57f89...53c

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Synes det er ekkelt å ha en tiss i munnen jeg, men gjør man det ikke så er man prippen, kjedelig i senga og ikke verdt å være sammen med har jeg skjønt, så man må bare gjøre det da.

Anonymkode: 41106...37a

Jeg er enig i at det er en ekkel tanke, og jeg gjør det bare selv når han er nydusjet. Akkurat som at han kun går ned på meg når jeg er nydusjet. Liker ikke lukten eller smaken av "svett" underliv. Og med urinrester og hele den pakken er ikke en fin tanke. 

Anonymkode: 3550f...fe0

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Synes det er ekkelt å ha en tiss i munnen jeg, men gjør man det ikke så er man prippen, kjedelig i senga og ikke verdt å være sammen med har jeg skjønt, så man må bare gjøre det da.

Man skal ikke gjøre noe man ikke er komfortabel med. Hadde du likt at noen syns at det de gjør med deg er ekkelt?

Skrevet
On 1/7/2022 at 5:54 PM, Anonym bruker said:

Eller gjør dere det egentlig bare for å være grei mot mannen/sex partneren?

jeg liker det kjempe godt,så lenge den er ren

Anonymkode: 27a9d...f93

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

jeg liker det kjempe godt,så lenge den er ren

Anonymkode: 27a9d...f93

Når er den ren nok da? Nydusjet? Er den ren nok om kvelden hvis han ikke har dusjet siden tidlig på morgenen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Når er den ren nok da? Nydusjet? Er den ren nok om kvelden hvis han ikke har dusjet siden tidlig på morgenen?

Jeg vil ha den nydusjet i alle fall. Rett fra vask.

Anonymkode: 05c27...595

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vil ha den nydusjet i alle fall. Rett fra vask.

Anonymkode: 05c27...595

Må han pusse tennene før du kysser ham også da eller? #prippenprinsesse

Anonymkode: d513a...fae

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nydusjet, ja! 

Anonymkode: 3550f...fe0

Skrevet

Nei og gjør det ikke. 

Aldri vært noe problem. 

Anonymkode: 83939...f70

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Må han pusse tennene før du kysser ham også da eller? #prippenprinsesse

Anonymkode: d513a...fae

Hvis han lukter svett pikk av munnhulen så blir det vel lite kyssing…

Anonymkode: af895...533

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

For meg er det godt nok. Han er uansett renslig av seg og går selv og tar en ekstra vask dersom han føler han har svettet og det trengs. Det aller beste er uansett morgensex synes jeg, inkludert suging, og da er det jo en stund siden sist dusj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...