Gå til innhold

Liker dere egentlig å suge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjør dere det egentlig bare for å være grei mot mannen/sex partneren?

Anonymkode: 41106...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det. 

Anonymkode: dc177...5a7

Skrevet

Av og til. Og det er også kun da jeg gjør det. 

Skrevet

Nei føles nedverdigende for meg. Men gjør det av og til likevel ettersom kjæresten tenner veldig på det.

Anonymkode: 4cf05...aed

Skrevet

Jeg liker det ja. Og gjør det når jeg har lyst. Men likte det ikke med eksen, og da gjorde jeg det heller ikke. 

Anonymkode: 938d1...4b3

Skrevet

Jeg liker det, men må være i modus. Om ikke byr det i mot. Gjør det kun når jeg vil selv. 

Anonymkode: 05c27...595

Skrevet

Helt ok når jeg selv tar initiativ. Må være i modus. 

Anonymkode: a8cfd...6db

Skrevet

Selvsagt liker jeg det, oralsex er en viktig del av sexen. 

Skrevet

Jeg liker å gjøre det godt for mannen, men selve aktiviteten gir meg ikke noe.

Anonymkode: 9d0b1...f02

Skrevet

Synes det er ekkelt å ha en tiss i munnen jeg, men gjør man det ikke så er man prippen, kjedelig i senga og ikke verdt å være sammen med har jeg skjønt, så man må bare gjøre det da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er ekkelt å ha en tiss i munnen jeg, men gjør man det ikke så er man prippen, kjedelig i senga og ikke verdt å være sammen med har jeg skjønt, så man må bare gjøre det da.

Det stemmer ikke. Da har du møtt feil mann. Ikke gjør noe du ikke selv vil! 😘

Anonymkode: 05c27...595

Skrevet

Jeg elsker det! Kan til og med fantasere om det. Blir veldig tent av å suge, så om jeg i utgangspunktet ikke har så lyst på sex, så kan det være det som skal til for å tenne meg. Gjerne litt "brutalt", altså at han holder hodet mitt og presser seg dypt inn. Men å komme i munnen min er mer styrt av humøret. Som regel vil jeg ikke det, men av og til. Vi kommuniserer veldig godt og han kjenner godt grensene mine og vet hva jeg liker og ikke.

Anonymkode: 659fb...c63

Skrevet

Jeg har likt å suge én mann.

Det som er helt avgjørende er at mannen har god hygiene.

Da jeg til slutt begynte å gjøre det med min eks, og kom over første klumsete og usikre følelser over noe jeg følte jeg ikke mestret, så tente det meg veldig, fordi jeg så han fikk så stor nytelse av det.

Om jeg kommer til å gjøre det på en annen mann igjen, det kommer helt an på mannen. Uansett ikke noe jeg gjør uten å være i et fast og godt forhold, og med en mann som ikke presser på, men som lar meg styre det og bestemme når jeg gjør det (uten mas).

Med feil mann og ev. en mann som ikke har god nok underlivshygiene kan det være motbydelig. Med rett mann som også har god hygiene kan det være veldig deilig og opphissende.

Anonymkode: a0b79...0f1

Skrevet

Jeg elsker sæd, så ja, jeg suger flere menn i uken. Var flere før nedstegningen, da gikk jeg på byen, sugde gjerne av noen på toalettet hver helg. Har en på jobben jeg suger, en nabogutt som kommer villig innom, ellers noen kammerater. Elsker det. 

Anonymkode: d513a...fae

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg elsker det! Kan til og med fantasere om det. Blir veldig tent av å suge, så om jeg i utgangspunktet ikke har så lyst på sex, så kan det være det som skal til for å tenne meg. Gjerne litt "brutalt", altså at han holder hodet mitt og presser seg dypt inn. Men å komme i munnen min er mer styrt av humøret. Som regel vil jeg ikke det, men av og til. Vi kommuniserer veldig godt og han kjenner godt grensene mine og vet hva jeg liker og ikke.

Anonymkode: 659fb...c63

Heheh hilsen gutt 14🙈😅

Anonymkode: 79b89...6bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg elsker sæd, så ja, jeg suger flere menn i uken. Var flere før nedstegningen, da gikk jeg på byen, sugde gjerne av noen på toalettet hver helg. Har en på jobben jeg suger, en nabogutt som kommer villig innom, ellers noen kammerater. Elsker det. 

Huff stakkars deg. Kontakt hjelp og få deg selvtillit . Ingen trenger og senke til ett sånt nivå ..

Skrevet

Ja, faktisk. Begynte for ikke lenge siden, og nå er jeg veldig glad i det. Har en mann som er god på hygiene, og ikke presser meg. 

Anonymkode: 3550f...fe0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Huff stakkars deg. Kontakt hjelp og få deg selvtillit . Ingen trenger og senke til ett sånt nivå ..

Du, det går bra, men takk for omtanken. Er du slik mot alle som ikke er som deg selv? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Heeelt sikkert....

Anonymkode: 6b373...3b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du, det går bra, men takk for omtanken. Er du slik mot alle som ikke er som deg selv? 

Har ikke noe med at alle må være som meg. Men om enn har så lave tanker om seg selv, så synes jeg man bør oppsøke hjelp.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke noe med at alle må være som meg. Men om enn har så lave tanker om seg selv, så synes jeg man bør oppsøke hjelp.

Det trenger jeg ikke. Ikke har jeg lave tanker om meg selv heller. Kanskje det er du som bør se deg selv i speilet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det trenger jeg ikke. Ikke har jeg lave tanker om meg selv heller. Kanskje det er du som bør se deg selv i speilet. 

Say no more🙈

Skrevet

Nei - jeg liker det ikke og gjør det kun for å tilfredsstille den andre parten. Jeg regner samtidig med at min partner gjør ting for meg som han ikke liker. 

Skrevet

Liker det når jeg er skikkelig kåt. Liker det ikke på alle menn, da. Noen smaker bedre enn andre. Og noen er mer hensynsfulle enn andre.

Anonymkode: af895...533

Skrevet

Jeg elsker det! Blir skikkelig kåt bare av å tenke på det, faktisk.

Men mannen må være nydusjet. Og jeg svelger ikke. 

Anonymkode: 3cb94...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...