Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Ja, åpne landet. Nå har media endelig begynt å grave i at det ikke er korona som er problemet. Åpne landet nå!

Hilsen både vaksinert og immun etter gjennomgått korona uten å bli mer enn forkjølet. 

Anonymkode: e2abf...534

Du kan få korona flere ganger smarting.

Anonymkode: 31a03...b3c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Du kan få korona flere ganger smarting.

Anonymkode: 31a03...b3c

Ja, og hva så? Det er jo nettopp derfor vi bare må åpne? Vis meg et eksempel på en som tidligere har gjennomgått korona OG er vaksinert som har hatt behov for helsehjelp ved ny smitte?

Det er vel ærlig talt du som fremstår mindre smart. Hva tenker du vi skal gjøre? Stenge ned for alltid? Korona forsvinner ikke og man kan smittes flere ganger. Så eneste måten å hindre folk fra smitte er å stenge ned for alltid. 

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Fra en uvaksinert til en annen: jeg hadde ikke klar meg, så jeg tar ikke sjansen. Om det åpner, må jeg søke arbeidsgiver om hjemmekontor, jeg må spørre alle kundene om de fortsatt kan ta møter og befaringer via teams, jeg må møte mange fler smittede som er en risiko for meg. Barna mine ender i fosterhjem om jeg blir syk, og jeg dør mest sannsynlig. Åpne skal han, men ikke nå. 

Anonymkode: ed15c...b2f

Hvorfor vaksinerer du deg ikke da?

Anonymkode: cd75b...808

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ja, og hva så? Det er jo nettopp derfor vi bare må åpne? Vis meg et eksempel på en som tidligere har gjennomgått korona OG er vaksinert som har hatt behov for helsehjelp ved ny smitte?

Det er vel ærlig talt du som fremstår mindre smart. Hva tenker du vi skal gjøre? Stenge ned for alltid? Korona forsvinner ikke og man kan smittes flere ganger. Så eneste måten å hindre folk fra smitte er å stenge ned for alltid. 

Nettopp. Beste nyheten nå er at omikron, som gir mildere symptomer for de fleste OG benytter mot delta. De fleste innlagte i dag har delta. Vi har gratis booster mot den mest alvorlige mutasjonen og så holder vi friske folk hjemme? 

Anonymkode: 7623f...38c

• Opprett ny...