Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg og mine 2 barn testet positivt for korona. Like greit å bli ferdig med det, 2 av oss har det som en forkjølelse, og ene er bare litt snufs. Var eldste som ble smittet på en nyttårsfest, de var bare 7 personer, men 2 av de hadde korona.

Anonymkode: b8a7c...7b7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425205-da-har-vi-alle-korona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

En blir jo ikke ferdig med det! Du kan få korona flere ganger vettu!

Anonymkode: e762e...eaa

Det kan man gjøre med forkjølelse også. Og omgangssyke. Og influensa. Og RS-virus. 

Anonymkode: c8187...f1a

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Like greit😊 Vi har hatt det og superdigg å være ferdig med det🎉 Ikke var det ille å ha det heller. Litt som en mild forkjølelse. 

Anonymkode: f81db...a78

Hvor har du det i fra at dere er ferdige med det?

Anonymkode: ee16c...4fe

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Like greit😊 Vi har hatt det og superdigg å være ferdig med det🎉 Ikke var det ille å ha det heller. Litt som en mild forkjølelse. 

Vel, vi som er i risikogruppe overlever det kanskje ikke

Anonymkode: c35a2...f79

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvor har du det i fra at dere er ferdige med det?

Anonymkode: ee16c...4fe

For en stund da, vriompeis😂 Blir sikkert en årlig greie som forkjølelse eller 1 gang hvert 5-10 år som influensa😊 Bekymrer meg ikke for det og vi slipper å styre med flere vaksiner, hjemmekontor, testing osv. på lang tid. 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei. Har god helse jeg😊 Ikke tjukk eller kronisk syk. 

Ikke at jeg ønsker noen syk. Men når du skriver jaja, sånn er det bare, til ...f79, da ønsker jeg at du skal føle på kroppen hvordan det er at noen bagatelliserer at du faktisk kan dø. Men lykke til i livet,  selv om du virkelig ikke fortjener det ❤

Anonymkode: 7fd87...b28

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke at jeg ønsker noen syk. Men når du skriver jaja, sånn er det bare, til ...f79, da ønsker jeg at du skal føle på kroppen hvordan det er at noen bagatelliserer at du faktisk kan dø. Men lykke til i livet,  selv om du virkelig ikke fortjener det ❤

Men hun har jo rett da, det ER jo bare sånn at noen er i risikogruppen. Det får vi gjort veldig lite med desverre. 

Anonymkode: 2a3c3...4be

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men hun har jo rett da, det ER jo bare sånn at noen er i risikogruppen. Det får vi gjort veldig lite med desverre. 

Selvfølgelig ER det sånn. Men å rett ut bagatellisere det, det er ufattelig ufint. Men selvfølgelig, det finnes jo folk som har dødd av dette her, uten å være i risikogruppe og.  Ingen er trygge 😊 Godt å vite 👍

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig ER det sånn. Men å rett ut bagatellisere det, det er ufattelig ufint. Men selvfølgelig, det finnes jo folk som har dødd av dette her, uten å være i risikogruppe og.  Ingen er trygge 😊 Godt å vite 👍

Altså, du har en merkelig måte å bruke emojis på… 

Hjerte til hun som ikke fortjente det, og smilefjes fordi ingen er trygge. 
Hva vil du oppnå med det? 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva du vil? Skal vi holde Norge og verden stengt for at absolutt ingen skal dø av korona? Hva med alle ulempene disse restriksjonene medfører for millioner av mennesker? Hvis du er så innmari redd for korona, ta vaksinen og eventuelt isoler deg selv, ikke la det gå utover alle andre.

Lykke til med koronaen, hi. Det går nok helt fint. 

Anonymkode: 33803...74f

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Alle dør av noe en dag, det er en del av livet. For de eldste kan det være nok med en uskyldig forkjølelse. Min bestefar døde av det. 

Beskytte de svakeste er en god strategi, men ikke på bekostning av deltakelse for de friske. Vi er helt avhengig av at friske mennesker deltar i samfunnet hvis de som er syke skal bli ivaretatt. Det er ikke bærekraftig å stenge ned ett samfunn fordi noen få er utsatt. 

Anonymkode: 8bf71...6c2

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vel, vi som er i risikogruppe overlever det kanskje ikke

Anonymkode: c35a2...f79

Da vil du antagelig også slite ved en influensa, lungebetennelse osv og må beskytte deg så godt det går.

Følge opp med vaksiner, holde avstand osv

Hele samfunnet kan ikke være nedstengt fordi det finnes noen i risikogruppe.

Og ja, jeg er hjerteoperert og i risikogruppe selv.

Anonymkode: b0c6e...286

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

For en stund da, vriompeis😂 Blir sikkert en årlig greie som forkjølelse eller 1 gang hvert 5-10 år som influensa😊 Bekymrer meg ikke for det og vi slipper å styre med flere vaksiner, hjemmekontor, testing osv. på lang tid. 

Det er ikke helt riktig da.

De sier at å få korona beskytter bedre enn boosteren, men i EU har de bestemt at du ikke får grønt vaksinepass uten tre vaksiner.

Helt idiotisk, om jeg ble smitter ville jeg jo droppet boosteren, men det går ikke....

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det er ikke helt riktig da.

De sier at å få korona beskytter bedre enn boosteren, men i EU har de bestemt at du ikke får grønt vaksinepass uten tre vaksiner.

Helt idiotisk, om jeg ble smitter ville jeg jo droppet boosteren, men det går ikke....

En kan jo begynne å lure på om noen er i lomma på vaksineprodusentene. Ursula von der Leyen f.eks er gift med en mann som har tilknytning til Biontech. En kan jo begynne å lure.

Anonymkode: 33803...74f

• Opprett ny...