Gå til innhold

Positiv test etter to timer.

Anbefalte innlegg

Jeg tok hjemmetest i sted og sjekket etter 15 min og den var negativ. Nå så jeg etter to timer at den var blitt positiv. Noen som har opplevd det? Prøvde å Google men fant ikke noe om det. Tenker at når den blir positiv, selv om det er for sent, så må det vel være noen stoffer tilstede som gjør at den blir positiv?

Anonymkode: da5eb...67b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425188-positiv-test-etter-to-timer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tok hjemmetest i sted og sjekket etter 15 min og den var negativ. Nå så jeg etter to timer at den var blitt positiv. Noen som har opplevd det? Prøvde å Google men fant ikke noe om det. Tenker at når den blir positiv, selv om det er for sent, så må det vel være noen stoffer tilstede som gjør at den blir positiv?

Anonymkode: da5eb...67b

Bruksanvisningen sier at man ikke skal lese av etter mer enn 15 minutter. Var den ikke positiv innen den tid, er du ikke positiv. 

Anonymkode: 61432...d61

Det der har jeg opplevd og. Tok nye tester etterpå som var negative. Har forøvrig opplevd akkurat det samme med graviditetestester, som var negative frem til dagen etter. Han er 15 år nå så vet ikke hvor negativ den var da, selvom den var lest av et halvt døgn senere

Anonymkode: 55096...b2d

Annonse

• Opprett ny...