Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg våknet opp kraftig forkjølet mandag morgen.
Tok en hurtigtest som var negativ, tok ny på tirsdag og onsdag.

Er fremdeles veldig forkjølet.

Hvor ofte tar dere hurtigtest når dere er forkjølet?

Ja, jeg vet jeg kunne ha bestilt meg time til PCR test, men på grunn av at det er så mange for tiden som ønsker det er det flere dagers ventetid for å ta den testen

Anonymkode: 3d0f2...b05

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425185-hvor-ofte-ta-hurtigtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke sånn at man bør ta pcr test når man har symptomer selv? Slik var det sist det var aktuelt for meg i hvertfall, men det endres jo hele tiden. Er du kraftig forkjølet bør du uansett bli hjemme. Selvom det ikke er korona så smitter du noen med forkjølelsen og så må de også være hjemme og ta tester. Det er mer kostnadsbesparende og mer hensynsfullt at du blir hjemme til du er frisk.

Anonymkode: f843d...3a5

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Er det ikke sånn at man bør ta pcr test når man har symptomer selv? Slik var det sist det var aktuelt for meg i hvertfall, men det endres jo hele tiden. Er du kraftig forkjølet bør du uansett bli hjemme. Selvom det ikke er korona så smitter du noen med forkjølelsen og så må de også være hjemme og ta tester. Det er mer kostnadsbesparende og mer hensynsfullt at du blir hjemme til du er frisk.

Anonymkode: f843d...3a5

Jeg er hjemme.
Hjemmekontor, mannen henter og leverer barna og handler.

HI

Ser ikke behovet for å ta test daglig. Da mine var forkjølet, tok jeg en test etter 3 dager og en test før jeg sendte på skolen igjen. De var begge syke over ei uke. De hadde restsymptomer i et par uker til, men var på skolen med dem

Anonymkode: febf4...fc8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er hjemme.
Hjemmekontor, mannen henter og leverer barna og handler.

HI

Da hadde jeg ikke giddet å teste før jeg skulle ut på noe. Eller om noen andre fikk symptomer. 

Anonymkode: 9d1d7...95e

• Opprett ny...