Gå til innhold

Må teste meg 1 dag før avreise til USA…men da rekker jeg jo ikke få svar før avreise?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det hjelper da ikke hi?

Anonymkode: fe134...e22

Jeg kommenterte det generelle utsagnet om at tilbud fra det offentlige ikke er ment for testing før utenlandsreiser, ikke det konkrete tilfellet.

Anonymkode: 53dec...386

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kommenterte det generelle utsagnet om at tilbud fra det offentlige ikke er ment for testing før utenlandsreiser, ikke det konkrete tilfellet.

De fleste land vil også ha dokumentasjon på engelsk.

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Kjipt for deg. 

Anonymkode: fb723...8b0

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Åneiånei

Anonymkode: 72ee7...35c

Hva er problemet deres? 

Anonymkode: 0cb40...1cf

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

De fleste land vil også ha dokumentasjon på engelsk.

Og det kan man få ved å bruke statsautorisert oversetter, hvis det er tid til det. Blir billigere enn å betale blodsugere på Volvat som tar over 2 000 for en test. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva er problemet deres? 

Problemet deres er at de er onde og ønsker andre vondt. Derfor streifer det ingen tanker i hodet deres om at kommentarene kan såre dypt, at HI kan være i en vanskelig situasjon og lignende. De vil bare være kjipe.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det er ikke ment for det,

Anonymkode: 6c44d...d13

Annonse

Ville tro reiseselskapet vet noe om dette. Men hørte på God Morgen Norge at man uansett måtte ta test privat pga. Papiret man får da viser til typen test. Mange land godtar ikke hurtigtest men vil ha negativ PCR test. Det er kun det private som vil gi deg papirer på akkurat dette, så da vil ikke test hos kommunen gi gyldig dokumentasjon uansett. 

Så husk å sjekk opp alt dette på forhånd, informasjonen endrer seg også ganske raskt. Veldig synd å plutselig ikke ha det som trengs for å kunne reise.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva er problemet deres? 

Det er HI som har et problem her, ikke jeg. Jeg svarte bare at det var kjipt for henne. Det er jo sant?

Anonymkode: fb723...8b0

• Opprett ny...