Gå til innhold

Altså.. blir bedt om å hurtigteste oss før pcr test..

Anbefalte innlegg

Men må skaffe tester selv, betale selv. 
Som alene mamma har jeg virkelig ikke råd til dette flere ganger i mnd. 
Bor ikke i by og her er det litt holdning mot at man må bidra med å kjøpe seg en del hurtigtester selv.. 

Anonymkode: 6b517...23b

Fortsetter under...

Om det er for å delta på sosiale arrangement som er frivillige blr du koste det selv. Men om du er mer eller mindre pålagt det pga jobb/skole, eller har symptom, så mener jeg at det er statens, evt arbeidsplassen sitt ansvar.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men må skaffe tester selv, betale selv. 
Som alene mamma har jeg virkelig ikke råd til dette flere ganger i mnd. 
Bor ikke i by og her er det litt holdning mot at man må bidra med å kjøpe seg en del hurtigtester selv.. 

Anonymkode: 6b517...23b

Spar butikkene selger test til 69 kr.

Anonymkode: b8ddf...b05

Alle kommuner skal tilby gratis Hurtigtester. Vi får tester fra skolen hver gang de ber oss om å teste barna, og kan utenom hente ved behov på samme sted som man tar pcr-tester. 

Ring kommunen i morgen og etterspør hvor og hvordan de deler ut Hurtigtester der du bor. Det er ikke forventet at man betaler selv for nødvendig testing. 

Anonymkode: 18fb7...b75

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Alle kommuner skal tilby gratis Hurtigtester. Vi får tester fra skolen hver gang de ber oss om å teste barna, og kan utenom hente ved behov på samme sted som man tar pcr-tester. 

Ring kommunen i morgen og etterspør hvor og hvordan de deler ut Hurtigtester der du bor. Det er ikke forventet at man betaler selv for nødvendig testing. 

Anonymkode: 18fb7...b75

Er du sikker på det? Her har ikke min kommune gitt ut gratis hurtigtester til annet enn helsepersonell siden før jul.

Anonymkode: 344b4...73c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på det? Her har ikke min kommune gitt ut gratis hurtigtester til annet enn helsepersonell siden før jul.

Ikke meg du spør. Her jeg bor gir de ut til helsepersonell, til familier med barn som må teste seg, og de har en forsøksordning med å dele ut hurtigtester til diverse private bedrifter som så skal distribuere til sine ansatte.

Er man ikke i disse gruppene får man ikke hurtigtest fra kommunen. Unntaket er om du er nærkontakt om må teste deg flere ganger, da tror jeg noen har fått.

Anonymkode: 50e16...ed6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke meg du spør heller, men her deler kommunen ut til alle barn på skolene om de er nærkontakt eller øvrig nærkontakt, og til alle innbyggere med symptomer ellers om det ikke er tomt, som det ofte har vært i det siste. Det er alt for mange på teststasjoner så de har løst det på den måten

Anonymkode: 9698e...224

• Opprett ny...