Gå til innhold

Barn med korona - hvor lenge syk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så godt å si. Noen blir bra etter et par dager, men jeg vet om to på samme alder som var syke i over 4 uker. Det tror jeg imidlertid ikke er vanlig. Sannsynlig vis tar det nok ikke mer enn en ukes tid.

Anonymkode: 55154...ccc

Hadde knapt nok symptomer. Fikk overraskende positivt test på rutinetesting i skolen. De 2 andre testet positivt etter noen dager. Ene ble litt sår i halsen. De andre var fin i formen. 
Mildere enn en mild forkjølelse. 

Anonymkode: 5c249...b73

Min gutt var veldig syk i Februar 2020. Høy feber over mange dager. Lå i sengen i 1 uke. Kun oppe for å gå på toalettet. Var borte fra skolen i nesten 2 uker. Var veldig slapp. Aldri vært så syk før eller etter. Jeg er nesten sikker på at han hadde korona da. Men korona hadde vel ikke kommet hit enda da? 

Anonymkode: d94f0...cc0

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Min gutt var veldig syk i Februar 2020. Høy feber over mange dager. Lå i sengen i 1 uke. Kun oppe for å gå på toalettet. Var borte fra skolen i nesten 2 uker. Var veldig slapp. Aldri vært så syk før eller etter. Jeg er nesten sikker på at han hadde korona da. Men korona hadde vel ikke kommet hit enda da? 

Første oppdagede tilfelle var i februar 2020 i Tromsø. Flypassasjer som hadde vært i Kina 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Første oppdagede tilfelle var i februar 2020 i Tromsø. Flypassasjer som hadde vært i Kina 

Å ja 😉 Vi bor i Trondheim og har ikke vært noen andre plasser da han ble syk 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde knapt nok symptomer. Fikk overraskende positivt test på rutinetesting i skolen. De 2 andre testet positivt etter noen dager. Ene ble litt sår i halsen. De andre var fin i formen. 
Mildere enn en mild forkjølelse. 

Så bra! Her var det fortsatt feber til kvelds, men han var litt mer opplagt. I går var han helt i ørska, så det var nesten litt ekkelt.

Anonymkode: 8b021...980

• Opprett ny...