Anonym bruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Skrevet 4. januar 2022 Har nå røde og skal bytte til helgen. Enten lilla, blå eller grønnlig. Ensfarget og har hvilte vegger. Anonymkode: 96e04...619
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 biffgardinene? Anonymkode: 0e437...f6e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Må du ha gardiner? Fint uten synes jeg. Lilla er en farge jeg aldri ville ha valgt. Grønnlig av de alternativene du har. Anonymkode: d2a37...9eb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Hvis du virkelig må ha gardiner, så ville jeg valgt grønnlige. Her i huset har vi ikke lenger en eneste gardin. Deilig! Anonymkode: 0add5...ef8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Blir det mer og mer vanlig å ikke ha gardiner nå? Moren min er litt gammaldags å kommenterer at det ikke ser ut som det bor noen der,når folk ikke har gardiner. Anonymkode: b0913...360
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Blir det mer og mer vanlig å ikke ha gardiner nå? Moren min er litt gammaldags å kommenterer at det ikke ser ut som det bor noen der,når folk ikke har gardiner. Anonymkode: b0913...360 Mitt unntrykk er at det ble moderne å ikke ha gardiner, men at det nå har snudd igjen. Nå vil folk ha lune hjem med farger og gardiner. Anonymkode: b655f...c34
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Mitt unntrykk er at det ble moderne å ikke ha gardiner, men at det nå har snudd igjen. Nå vil folk ha lune hjem med farger og gardiner. Anonymkode: b655f...c34 Enig, det er også mitt inntrykk. Men også husets stil er viktig for om man bor i nymotens funkis kloss (ikke negativt ment men beskrivende) så kan man fint slippe unna gardiner. Men om man bor i klassisk villa så ser det som regel best ut med gardiner. Små vindu (40-50cm) trenger heller ikke gardiner, her passer best plisegardiner eller lift om man trenger å ha noe der i det hele tatt. Anonymkode: a8b9f...f6c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 Hva med beige? Anonymkode: cb187...69d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Jeg har lys lilla gardiner på stua og det er fint synes jeg. Jeg bruker gardiner fordi jeg trenger lysdemping pga tvn i stua, det gjør det lunere og mer koselig, gir mer farge i leiligheten, demper kulde fra ute OG gir demping av LYD. Det er utrolig hvor gjenklang det blir uten stoffer i stua. Anonymkode: 1810b...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå