Gå til innhold

Hvilke farge ville dere valgt på gardinene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå røde og skal bytte til helgen. Enten lilla, blå eller grønnlig. Ensfarget og har hvilte vegger. 

Anonymkode: 96e04...619

Fortsetter under...

Skrevet

Lilla

Anonymkode: b0913...360

Skrevet

biffgardinene? 

Anonymkode: 0e437...f6e

Skrevet

Må du ha gardiner? Fint uten synes jeg. 
Lilla er en farge jeg aldri ville ha valgt. Grønnlig av de alternativene du har.

Anonymkode: d2a37...9eb

Skrevet

Hvis du virkelig må ha gardiner, så ville jeg valgt grønnlige. Her i huset har vi ikke lenger en eneste gardin. Deilig! 

Anonymkode: 0add5...ef8

Skrevet

Blir det mer og mer vanlig å ikke ha gardiner nå? Moren min er litt gammaldags å kommenterer at det ikke ser ut som det bor noen der,når folk ikke har gardiner. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Blir det mer og mer vanlig å ikke ha gardiner nå? Moren min er litt gammaldags å kommenterer at det ikke ser ut som det bor noen der,når folk ikke har gardiner. 

Mitt unntrykk er at det ble moderne å ikke ha gardiner, men at det nå har snudd igjen. Nå vil folk ha lune hjem med farger og gardiner.

Anonymkode: b655f...c34

Skrevet

Grønne 

Anonymkode: 2a900...249

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Mitt unntrykk er at det ble moderne å ikke ha gardiner, men at det nå har snudd igjen. Nå vil folk ha lune hjem med farger og gardiner.

Anonymkode: b655f...c34

Enig, det er også mitt inntrykk. Men også husets stil er viktig for om man bor i nymotens funkis kloss (ikke negativt ment men beskrivende) så kan man fint slippe unna gardiner. Men om man bor i klassisk villa så ser det som regel best ut med gardiner. 

Små vindu (40-50cm) trenger heller ikke gardiner, her passer best plisegardiner eller lift om man trenger å ha noe der i det hele tatt. 

Anonymkode: a8b9f...f6c

Skrevet

Hva med beige?

Anonymkode: cb187...69d

Skrevet

Jeg har lys lilla gardiner på stua og det er fint synes jeg. 

Jeg bruker gardiner fordi jeg trenger lysdemping pga tvn i stua, det gjør det lunere og mer koselig, gir mer farge i leiligheten, demper kulde fra ute OG gir demping av LYD. Det er utrolig hvor gjenklang det blir uten stoffer i stua. 

Anonymkode: 1810b...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...