Gå til innhold

Noe billigere alternativ enn telenor mobilabonnement? En voksen, en på tolv og ei på femten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betaler 600 for meg (ubegrenset data) Og rundt to hundre pr barn. Vet ikke helt hvor mange g de har, men etter å ha delt ut familiebonusen så går det greit.

Men det er jo nesten 1000 kr..

Anonymkode: 1594e...162

Fortsetter under...

Skrevet

Trenger dere ubegrenset med data+ Har dere Wifi?

Skrevet
KellyTaylor skrev (3 minutter siden):

Trenger dere ubegrenset med data+ Har dere Wifi?

Nei, vi trenger jo egentlig ikke det,. Det er jeg som bruker data på spotify, og datteren min på alle de diverse sosiale mediene når vi ikke er hjemme. Sønnen min bruker mye mindre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, vi trenger jo egentlig ikke det,. Det er jeg som bruker data på spotify, og datteren min på alle de diverse sosiale mediene når vi ikke er hjemme. Sønnen min bruker mye mindre. 

Og vi har wi-fi

Skrevet

Har ice sitt for meg og 3 barn, betaler 950kr ca i mnd, øket litt i mnd pga guttungen fikk ny mobil med et litt større Abb m binding. Godt fornøyd med både abbonement og kundeservice

Anonymkode: 75f96...ea2

Skrevet

Vet ikke hvilken aktør du bruker i dag men jeg ville ha undersøkt helt nøyaktig hvor mye mobildata dere bruker i mnd og ta det derfra. Brukte OneCall i noen år og fikk det meste inkl for noen hundrelapper.  Nå har vi Telenor fordi vi har alt inkl som nett, telefoner for 4 og hustelefon ( jupp, jeg liker best å snakke i hustelefon med folk enn mobil)

Med de 600 kr, er de inkl nedbetaling av telefonen din?

Annonse

Skrevet

Sjekk ut happybytes.

Anonymkode: 344d6...ed1

Skrevet

Vi har OneCall familie. Betaler ca 800 for meg og mine tre barn. Da har vi et visst antall giga som jeg fordeler fritt mellom oss fire. 
Prisen bestemmes av hvor stor «databøtte» man vil ha hver morgen. 
Appen gjør fordeling av data og oversikt over forbruk superenkelt🤩

Anonymkode: 15cd4...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...