Gå til innhold

Hva er greia med interiør spray?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Samtidig som vi lurer på hvorfor flere får astma...

Anonymkode: a25a5...1a5

Ikke det jeg lurte på, men...jeg har aldri brukt dette før og kommer nok ikke til å bruke det. Lurte på hva den brukes til. Prøvde en dusj i lufta nå, og det lukter fryktelig sterkt.

Hi

Anonymkode: 01cf0...b1b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det sånn duftspray til møbler? Hinter hun til at det lukter vondt av møblene dine?

Anonymkode: 1d9cc...31f

Veit ikke, står bare interiør parfyme, så lurer på hva det brukes til? Nei, lukter ikke vondt av møblene heller.

Hi

Annonse

Herregud. Under hvilken stein har dere bodd?

Det er romduft og brukes på samme måte som en toalettspray. (Bare at det helt sikkert ikke lukter bæsj på stua di). Du bare sprayer ut i rommet for å få det til å lukte godt i hele rommet.

Her er det altså 5 damer som ikke vet hva dette er? Har funnets i mange år. (Nå kommer dere til å svare at dere har fokusert på viktigere ting enn romspray, jeg bare vet det.)

Alle ting fra Rituals lukter veldig sterkt og mye. 

Anonymkode: db7b8...14f

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er romduft og brukes på samme måte som en toalettspray. (Bare at det helt sikkert ikke lukter bæsj på stua di). Du bare sprayer ut i rommet for å få det til å lukte godt i hele rommet.

Her er det altså 5 damer som ikke vet hva dette er? Har funnets i mange år. (Nå kommer dere til å svare at dere har fokusert på viktigere ting enn romspray, jeg bare vet det.)

1. Hvor selger man sånt? Har vært i et utall butikker og nettbutikker de siste årene og har ikke sett snurten av interiørspray. Skal innrømme at jeg ikke har leita etter, men det er rart å ikke slumpe over det. 

2. Hva i all verden skal man med sånt?

Her under steinhella mi har vi hverken toalettspray eller interiørspray. Heller ikke duftpinner, duftlys, duftolje eller annet parfymert stæsj. Her lufter vi om det er innestengt eller lukter f. eks. pinnekjøtt, fyrer av ei fyrstikk på do om det trengs og ellers lukter stua akkurat nå av juletre og den klementina jeg akkurat skrelte. Hvilke hjem er det man har behov for å parfymere innelufta?

Unødvendig greie som går under luksus og ikke blitt vanlig i allefall. Dospray liker jeg, med sitronduft. For ellers i huset har jeg aldri tenkt tanken. Om jeg hadde fått sånt i gave ville jeg hatt den i yttergangen der det kan lukte litt tåfis. Fint å spraye før det kommer besøk liksom 🤪

Anonymkode: 9cf75...7a6

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Har bodd under et helt fjell tenker jeg. Klarer ikke henge med på alt mulig tull som blir funnet opp. Visste ikke om bodymist heller før nå i høst

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har bodd under et helt fjell tenker jeg. Klarer ikke henge med på alt mulig tull som blir funnet opp. Visste ikke om bodymist heller før nå i høst

Bodymist? Fortell, fortell! Vi har ikke det heller under helleren her. 

Himmel og hav skrev (43 minutter siden):

Det tror jeg faktisk husets 14-åring har kjøpt på Normal. Ikke helt parfyme, men en god lukt til å spraye på huden?

Anonymkode: ece34...8d1

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke det jeg lurte på, men...jeg har aldri brukt dette før og kommer nok ikke til å bruke det. Lurte på hva den brukes til. Prøvde en dusj i lufta nå, og det lukter fryktelig sterkt.

Hi

Det er jo bare å kikke på ritual sine sider, så finner du ut av hva den skal brukes til.

Anonymkode: 22d67...097

Hehe, har faktisk hørt om det i forbindelse med bil...

https://www.obsbygg.no/bil-og-batutstyr/bilutstyr/2178021?v=ObsBygg-5010322531491

Forundrer meg ikke om folk sprayer litt på møblene sine i stua også ;)

Himmel og hav skrev (46 minutter siden):

Billigpafryme som ikke er parfyme men som lukter. Litt som at scrunchie ikke er hårstrikk, men er hårstrikk

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har helt seriøst aldri hørt om dette før, bare sånn man har på toalettet. Nå skal det sies at jeg ikke leser noen blader eller blogger og har null interesse for interiør ol.

Anonymkode: 91253...9eb

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, har faktisk hørt om det i forbindelse med bil...

https://www.obsbygg.no/bil-og-batutstyr/bilutstyr/2178021?v=ObsBygg-5010322531491

Forundrer meg ikke om folk sprayer litt på møblene sine i stua også ;)

Det er noe annet enn ritual sin spray, den her har vel litt funksjon i det minste....kanskje

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Billigpafryme som ikke er parfyme men som lukter. Litt som at scrunchie ikke er hårstrikk, men er hårstrikk

Nettopp! Som å spise kaffebønner, drite ut det, og så selge det dyrt under et fjongt navn til rike eksentriske idioter som mener det smaker så unikt fordi det er så dyrt.

Dette er bare billigparfyme under et annet navn som derfor skal være så fjongt og fint.

Anonymkode: c77d5...889

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Aldri hørt om jeg heller....

Anonymkode: 792fe...5db

Jeg bor veldig fint under steinen min uten duftpinner, duftlys, diffusere og interiørspray. At det hører hjemme hos noen ( har fått med meg Halvor Bakke som mener det er essensielt med duftlys) vet jeg, men jeg vil ikke ha et hjem hvor det lukter billig parfyme. Jeg har ikke wunderbaum i bilen, heller. At det er luksus som en sa her er jo sprøyt. Luksus er det nå ikke. Harry, derimot!

prekæs skrev (Akkurat nå):

Det har jeg hørt om. Stinker på samme måte som tøymykner. Blir som de blokkene man kjøper på dagligvare og gjemmer på badet.

Blokker som man gjemmer på badet?? Aldri hørt om.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Blokker som man gjemmer på badet?? Aldri hørt om.

Hehe. Slike flate med lavendel og granbarduft du finner i vaskehylla. Er du virkelig avansert, får du en type til å sette i stikkontakten og slipper ut en liten dusj etter ønske. Det førstnevnte har vært i mange år og ligner på en kladd med gele :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...