Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #52 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (På 7.1.2022 den 8.09): Hvorfor bruke «blond» i denne sammenhengen? Det reagerer jeg på. Anonymkode: a07f5...ce4 Noen blir krenka av alt.... Jeg ER blond, dvs har blondt hår. Men jeg reagerer absolutt ikke på at "blond" blir brukt sånn. Det er et uttrykk, og jeg har virkelig aldri tenkt at det på noen som helst måte er stygt ment overfor de som er blonde. Anonymkode: 90ae8...564
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #53 Skrevet 8. januar 2022 Jeg er voksen og har vel «blonde øyeblikk» ukentlig. Fordi hodet er fullt av alt jeg må huske så kobler jeg ikke nødvendigvis med en gang. Generelt så misforstår jeg ofte, fordi jeg er så travel i hjernen og bare lytter halvveis. Anonymkode: 50f73...9bc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #54 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Noen blir krenka av alt.... Jeg ER blond, dvs har blondt hår. Men jeg reagerer absolutt ikke på at "blond" blir brukt sånn. Det er et uttrykk, og jeg har virkelig aldri tenkt at det på noen som helst måte er stygt ment overfor de som er blonde. Anonymkode: 90ae8...564 Ikke vits å diskutere spørsmålet, da admin sletter innleggene. Men fint at du ikke blir krenket, det blir heller ikke jeg. Syns uttrykket er tåpelig. Alle som mener noe er ikke krenket, og det er heller ikke du alene som avgjør om noe er fornærmende. Mange lyshårede, unge jenter blir mobbet pga at de er blonde. Anonymkode: a07f5...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå