Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Jeg har laget denne planen for vektnedgang: Uke 1: 1-3 kg (har fryktelig mye vann i kroppen) Uke 2-5: 0,5 kg i uken 3 måneder etter dette: 1 kg i måneden Skal kutte ut sukker, spise mer grønnsaker, spise magrere mat, mindre måltider og færre karbohydrater (nei ikke ekstrem lavkarbo) Er dette realistisk? Anonymkode: f7f61...9f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Vi vet jo ingenting om din kroppstype, eventuelle sykdommer, medisiner, metabolismen din. For deg kan denne planen være realistisk, for meg hadde den ikke fungert. Anonymkode: 0a2d4...d90
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Vi vet jo ingenting om din kroppstype, eventuelle sykdommer, medisiner, metabolismen din. For deg kan denne planen være realistisk, for meg hadde den ikke fungert. Anonymkode: 0a2d4...d90 Hel vanlig kroppstype, litt strek. Kronisk ryggsmerter, tar en kombinasjon av paracett og ibux. Veier i dag 71 kg og er 1,68 m høy. HI Anonymkode: f7f61...9f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Du er jo ikke veldig overvektig, og nærmere du kommer normalvektig jo langsommere og vanskeligere er nedgangen. Mye lettere å gå ned noen kilo når du er 40 kg for tung enn når du er 10 kg for tung. Du er jo innenfor normalvektig bmi selv om du er i øvre sjiktet, så du bør være forberedt på at det er litt trått å gå ned. Hvorfor skal du legge en plan for nedgangen egentlig? Er det ikke bare å spise sunt, variert og ha et kosthold du føler du kan leve med og ta den nedgangen som kommer? Anonymkode: 82943...15a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 7 hours ago, Anonym bruker said: Jeg har laget denne planen for vektnedgang: Uke 1: 1-3 kg (har fryktelig mye vann i kroppen) Uke 2-5: 0,5 kg i uken 3 måneder etter dette: 1 kg i måneden Skal kutte ut sukker, spise mer grønnsaker, spise magrere mat, mindre måltider og færre karbohydrater (nei ikke ekstrem lavkarbo) Er dette realistisk? Anonymkode: f7f61...9f8 Nei Anonymkode: 94b86...c2c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Jeg er 168 og 75 kg😅 trenger ikke ned i vekt. Man er forskjellig bygd så vanskelig å si. Nå trener jeg styrke da, det er veldig bra for vektnedgang og forme kroppen. Trenger du å gå ned etter et visst skjema? Men 0.5- 1 kg går ofte lett de første ukene, de siste 5 må du ofte jobbe mye for. Anonymkode: 6acf8...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå