Gå til innhold

Inspirert: hver sesong har sin Tyrkia-dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en annen tråd her er det en (inspirert) bruker som sukker at "hver sesong her på Dib har visst sin Tyrkia-dame", altså en som er helt enspora opphengt. Hvilke sånne husker vi? Jeg husker disse:

Tyrkia-dama
Forelska i legen sin
Fire menn med ståpikk rundt et lite barn
Nøffemors oppkast og hår

Anonymkode: fc2e8...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stygg/venneløs/mislykket og alle andre er heldige, pene og vellykkede 

Anonymkode: 8d5e1...1fd

Skrevet

Den med mannen og garasjeparkering og sametrusa. 

Skrevet

Hyllebærsaftdama som kjørte brannøvelse på natta.

Anonymkode: 751fc...af6

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det må jo være 15-20 år siden.

Anonymkode: 94f7e...c8b

Skrevet

Hva mener dere her? Skjønte ikke helt. 

Anonymkode: 101f6...baa

Skrevet

Hun som er utlending og har hele bygda mot seg. 

Anonymkode: 4811e...577

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det må jo være 15-20 år siden.

Anonymkode: 94f7e...c8b

Ja, men den huskes ennå!

ellers har man nick som utmerker seg, opphengt i spesielle ting. Har kanskje ikke lov å nevne navnet her så tråden blir stengt?

Anonymkode: cbdb2...68e

Skrevet

Tror ikke temaet her var tråder av typen «bilen i feil garasje», men masete og insisterende brukere som ikke kan slutte å gnage om ett og samme tema.

I tillegg til de ovennevnte har jeg følgende brukere i friskt minne:

Erik Rips-skog (det staves ikke sånn) som ville publisere egne milelange noveller her; jeg tror han ble utestengt

Hun som vil at alle tråder skal handle om «objektiv moral» uansett forutgående tema

Han som hadde sett Britney og Madonna kysse, og dermed ville «bevise» at alle kvinner egentlig er lesbiske

Hun som mente at dette var et mobbeforum, og  særlig var sint på julekalendertrådene (der var det KUN mobbing, ifølge henne, og mobbingen besto i at noen fikk sine nick nevnt, andre ikke.) 

Anonymkode: 990fc...815

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Tror ikke temaet her var tråder av typen «bilen i feil garasje», men masete og insisterende brukere som ikke kan slutte å gnage om ett og samme tema.

I tillegg til de ovennevnte har jeg følgende brukere i friskt minne:

Erik Rips-skog (det staves ikke sånn) som ville publisere egne milelange noveller her; jeg tror han ble utestengt

Hun som vil at alle tråder skal handle om «objektiv moral» uansett forutgående tema

Han som hadde sett Britney og Madonna kysse, og dermed ville «bevise» at alle kvinner egentlig er lesbiske

Hun som mente at dette var et mobbeforum, og  særlig var sint på julekalendertrådene (der var det KUN mobbing, ifølge henne, og mobbingen besto i at noen fikk sine nick nevnt, andre ikke.) 

For ikke å snakke om vaksinetrådene til Dr Yppert!

Skrevet

Erik ripsskog

Anonymkode: 623b5...94c

Skrevet

blåbærkratt

Skrevet

Ja de har fremdeles sensurert rips skog (skrives altså i et ord) sitt navn til blåbærkratt😂

Skrevet

blåbærkratt

Måtte bare prøve!

Skrevet

Og var det ikke noe med ei hvor mannen hadde et forhold til venninnen, en historie som gikk og gikk og gikk i evigheter uten noen tegn til utvikling?

Ja, hun som hatet julekalenderen var jo et kapittel for seg. Hun sendte jo pm til folk også.

Skrevet

Jeg syntes lysfat-trådene til Mamman til Nurket var koselige :) (ikke at hun var opphengt i temaet)

Anonymkode: f5289...dcb

Skrevet

Nå har vi jo den maniske koronaklageren. Både lysfat og oppkast er bedre.

Skrevet

Jolenek ❤️

Anonymkode: 2febb...5d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.1.2022 den 23.32):

Hun snakker om gjentakende tråder om samme tema fra samme bruker vel?? Dette var én tråd som tok av. 

Hun med søsteren med et barn som ødelegger lekene til eget barn begynner å bli en gjenganger nå. 

Anonymkode: 352f1...c71

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun snakker om gjentakende tråder om samme tema fra samme bruker vel?? Dette var én tråd som tok av. 

Hun med søsteren med et barn som ødelegger lekene til eget barn begynner å bli en gjenganger nå. 

Anonymkode: 352f1...c71

Tror hyllebærdama var en gjenganger i forumets barndom. Hun skrev eviglange tråder i detalj om hvordan de serverte sjuretters måltid i bursdag, arrangerte nattlige brannøvelser for familien og ikke minst, hvordan de organiserte ungenes deltakelse i familiebedriften. Vi fikk hele timelista for hver av de ca. åtte barna, samt deres oppgaver og plikter i huset i tillegg…

Skrevet

Det er ingen tvil om det.

Jeg har vært her i mange år, og det er alltid en gjenganger eller to her ;)

Akkurat nå er det vel den deprimerte damen som tester ut venner, venter på livstegn uten å gi noen selv osv.

Men denne høsten har det vel også vært ganske mye fra hun som bor hjemme med et lite barn, og som ikke tåler at besteforeldrene også ønsker besøk av søsterens barn som er litt eldre. Det er sjalusidrama, krangling om leker, foreldre som gir bor hennes godteri og allverdens problemer.

Anonymkode: fabf7...c5b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nå har vi jo den maniske koronaklageren. Både lysfat og oppkast er bedre.

Ja, den personen er helt ekstrem, torpederer tråd etter tråd med gnav

Anonymkode: 5cca0...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...