Gå til innhold

Synes dere det er mye eller lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fylte nå full tank for 584,28. Det regner jeg med holder helemnd. 

Sist fylte jeg for 549,47 det var 1/12-21. 

Anonymkode: dd443...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hva er mye eller lite?

Anonymkode: 3f9d4...9ec

Skrevet

Omtrent det samme som jeg bruker, jeg fyller for ca 500 i måneden. Men jeg kjører aldri langt, i bil nesten hver dag, men innenfor en radius på 3-4 km.

Anonymkode: e7b74...c87

Skrevet

Jeg tenker du kjører lite og har en liten bil. Sammenliknet med meg. Men jeg skjønner ikke helt hva du lurer på?

Skrevet

Lurte bare på om dere synes det var mye/lite og hva dere bruker evt. 

Jeg kjører lutt hverdag, men aldri veldig langt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Altså hvis de 500 kr er 12 liter er det sinnsykt mye. Litt vanskelig å svare på spørsmålet uten mer informasjon. Synes du jeg drikker for lite?

Jeg fyller drivstoff for ca 1500-2000 i mnd. Prisen sier jo lite om hva det innebærer. Variablene vil jo være om bilene mine er dyre i drift, om jeg kjører mye eller lite og om prisen pr liter er høy eller lav når jeg fyller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 3f9d4...9ec

Skrevet

Her brukes det ca 1500-2000 i mnd på bensin, så da bruker du vel lite? Normal kjøring t/r jobb m.m

Skrevet

Jeg bor på landet å pendler 4 mil en vei for å komme meg på jobb. Med treninger osv på ungene så går det mellom 2000 til 3000 kr i bensin pr mnd her😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

I stede for å kjøre litt hver dag sykler jeg og kjører på lengere distanser ca 3-4 ganger i uka. Jeg bruker også ca 1 tank i mnd, men den koster meg mellom 700-850 kr pr tank.

Anonymkode: ca421...5c7

Skrevet

Bruker ca en tank per uke, kommer som regel på 5-600 per tank. Men jeg kjører 5 mil tilsig fra jobb hver dag og da også i kø, så mulig jeg kjører lenger enn deg. Om det er mye eller lite kan ingen svare på. Først må du se på hvor mye du fyller og hvor langt du har kjørt. Altså antall liter fylt delt på antall km kjørt fra du fylte forrige gang. Da vil du finne et ca forbruk. Er det på mer enn 0,7 er det mye, er det mindre er det lite, er det mindre enn 0,35 er det veldig lite. Pris per liter håper jeg du klarer å se om er mye eller lite. Hva det koster kommer jo an på størrelsen på tanken din. Er den 40, 50, 60, 70 liter? 

Anonymkode: a9932...d05

Skrevet

Ja det var veldig mye. Vi har elektrisk bil og bruker 0,- per måned i bensin. 

Skrevet

Jeg synes det er lite. Min nåværende bil fyller jeg tanken på ca 2 ggr i måneden, og med de høye prisene drivstoff ligger på i dag, blir det rundt 1400 tilsammen. pluss -minus. Har to mil til jobb, pluss kjøring til Aktiviteter og til hytta i ny og ne. 
Min gamle bensingjerrige Yaris derimot…. Den var en god del billigere i drift…

Anonymkode: faa2a...e84

Skrevet

Hvor langt er et tau?

Hvor stor tank har du? Hva var prisen på bensinen da du fylte? Men mye kjører du neppe. 

Anonymkode: 8122c...5a5

Skrevet

sykt lite, her går det ca 2000-4000 kr i mnd

Anonymkode: cbc9d...c53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...