Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Litt flaut, men kan noen forklare hvordan dette foregår? Skal på første langtur med bilen og vet jeg må lade underveis. Fyller jeg på på kortet på forhånd eller hvordan fungerer det? Og kan det brukes på alle stasjoner? Har prøvd å Google, men finner ikke helt ut av det. Anonymkode: d5153...0ee
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Mener du å lade elbil? Tesla bare plugger du til, så går resten av seg selv. Annen elbil pleier jeg å lade ved å sende sms. Alt du trenger å vite står på ladestasjonen. Anonymkode: 84e18...c63
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Elbil ja. Har opprettet konto og lagt til bankkort. Beregner god tid så finner nok ut av det. Er bare jeg som blir litt stresset i forkant. Anonymkode: d5153...0ee
Superdolly Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 De ulike tilbyderne har ulike løsninger, men de fleste godtar RFID-kort. Regner med det er det du snakker om? Ellers er det vanlig å kunne starte og stoppe ladingen med SMS. Noen har egne apper du kan laste ned. For øvrig står det trinnvise kokebok-forklaringer på alle ladestasjoner.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Skaff den en RFID ladebrikke, feks fra Elbil-foreningen. Denne kan brukes overalt hvis du knytter den til de ulike leverandørene av lading. Anonymkode: af719...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå