Gå til innhold

Kan dere anbefale en kaffemaskin til meg 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha en som man både kan lage kaffe, kakao og kalde drikker som iste og iskaffe. 

Helst en som ikke er så dyr. 

Anonymkode: ac714...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skyhøye kravene også vil du ha den billig også. Kjeeempe realistisk..

Anonymkode: ba710...9da

Skrevet

Hehe. Beklager da visste ikke det var skyhøye krav 🙈. Jeg har ikke peiling på slike ting. Er tenåringene i huset som vil ha en slik. 

Skrevet

Jeg har en Dolce Gusto, den har alt det du nevner, og de er ganske billige. Vil du ha en bedre kapselmaskin så må du betale mer. 

Anonymkode: ce7d9...5e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har en Dolce Gusto, den har alt det du nevner, og de er ganske billige. Vil du ha en bedre kapselmaskin så må du betale mer. 

Den er enkel i bruk og har mange alternativ med kapsler, men kapslene med melk smaker ikke ordentlig fordi de er basert på tørrmelk. Jeg har nespressomaskin med melkesteameren som henger på og er fornøyd med den. Dyrere og lager ikke kald drikke, men bruker ordentlig melk så smaken blir bedre. 

Anonymkode: d08f8...7c3

Skrevet

Kjøp en ordentlig maskin som kverner bønner og dropp kapsler. Det er både billigere i lengden og bedre for miljøet, i tillegg til at kaffen blir bedre. 
Kakao kan du lage ved å tilsette kakaopulver og søtning, eller sjokolade, til steamet melk. 

Vi har denne, men du finner billigere modeller med samme funksjonaliteter. Frittstående finnes også, hvis du vil ofre benkeplass i stedet for skapplass på kjøkkenet. 

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/integrert-kaffemaskin/12683/bosch-accentline-kaffemaskin-ctl836ec6?&scid=SEM6279&_gl=1*xsg9fb*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQiAt8WOBhDbARIsANQLp95fdSL63whGF-_gxByNv3vCZe1iKMrIa00EGr4KQLX24kS0_u_oBZgaAhHHEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#

Anonymkode: 6e335...be7

Skrevet

Jeg er også fornøyd med Dolce gusto. 

Har en maskin på jobb som kverner bønner, men den er vanskelig å holde ren og den er full av mugg nesten konstant, og ingen av delene på den kan vaskes i oppvaskmaskin. 

Anonymkode: 02a5f...971

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er også fornøyd med Dolce gusto. 

Har en maskin på jobb som kverner bønner, men den er vanskelig å holde ren og den er full av mugg nesten konstant, og ingen av delene på den kan vaskes i oppvaskmaskin. 

Anonymkode: 02a5f...971

Aldri opplevd med min. Den sier ifra når den trenger tømming, og alt går i oppvaskmaskin👍🏻

Ville ikke anbefalt maskin som mugner🙈

Anonymkode: 6e335...be7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Den er enkel i bruk og har mange alternativ med kapsler, men kapslene med melk smaker ikke ordentlig fordi de er basert på tørrmelk. Jeg har nespressomaskin med melkesteameren som henger på og er fornøyd med den. Dyrere og lager ikke kald drikke, men bruker ordentlig melk så smaken blir bedre. 

Anonymkode: d08f8...7c3

Enig i at Nespresso smaker bedre, den har vi på jobb,  det er der jeg drikker mest kaffe, hjemme lager vi som regel traktekaffe i Moccamasteren 🙂. Men 5 åringen liker veldig godt å lage seg kakao og iste med Dolce gustoen 🙂

Skrevet

Takk for tips. Ble en dulce maskin. Var en grei pris og tenåringene ble fornøyd med at den hadde Starbucks kapsler.

Jeg drikker ikke kaffe og mannen er fornøyd med trakte kaffe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...