Gå til innhold

Dagens surmaga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men hva er det med folk som tror det er ok å henge rundt i bunnen av akebakker? Gjelder både (store) barn og voksne som burde visst bedre.

Anonymkode: 8b85a...d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skulle ikke tro det, men ja 😅

Skrevet

De aker, og så bruker de ufattelig lang tid på å flytte seg etterpå. Guttegjeng i tiårsladeren sitter og diskuterer filosofi, et par andre setter i gang improvisert snøballkamp, og et foreldrepar synes dette er et utmerket sted å skifte støvler på treåringen på akebrettet. Ingen legger merke til at det står sånn omtrent åtte barn oppi i toppen av bakken og tålmodig venter på å få akt. Folk, ass.

Skrevet

Født meg selv, så meg selv, og er det mer så meg selv. 
dette gjelder ikke bare i Akebakken men overalt i samfunnet. Bare jeg, mitt barn, min familie har det greit så driter jeg i resten av samfunnet. 

Anonymkode: 8d413...ecb

Skrevet

Unger er unnskyldt. De voksne bør tenke litt lenger, men det er antagelig de samme menneskene som setter igjen handlevogna midt på parkeringsplassen, velger et åttemannsbord på uterestauranten selv om de bare er tre, lar ungene løpe i midtgangen på flyet eller toget og som brøyter seg fram i køen for de "skal bare". 

Skrevet

Rop «løype» og ak med fotbladene rett ut! Så flytter de seg vel før de får en støvel i kneskålene! 

Anonymkode: 596b3...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...