Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 ... men hva er det med folk som tror det er ok å henge rundt i bunnen av akebakker? Gjelder både (store) barn og voksne som burde visst bedre. Anonymkode: 8b85a...d17
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Man skulle ikke tro det, men ja 😅 Anonymkode: 8b85a...d17
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 De aker, og så bruker de ufattelig lang tid på å flytte seg etterpå. Guttegjeng i tiårsladeren sitter og diskuterer filosofi, et par andre setter i gang improvisert snøballkamp, og et foreldrepar synes dette er et utmerket sted å skifte støvler på treåringen på akebrettet. Ingen legger merke til at det står sånn omtrent åtte barn oppi i toppen av bakken og tålmodig venter på å få akt. Folk, ass. Anonymkode: 8b85a...d17
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Født meg selv, så meg selv, og er det mer så meg selv. dette gjelder ikke bare i Akebakken men overalt i samfunnet. Bare jeg, mitt barn, min familie har det greit så driter jeg i resten av samfunnet. Anonymkode: 8d413...ecb
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Unger er unnskyldt. De voksne bør tenke litt lenger, men det er antagelig de samme menneskene som setter igjen handlevogna midt pÃ¥ parkeringsplassen, velger et Ã¥ttemannsbord pÃ¥ uterestauranten selv om de bare er tre, lar ungene løpe i midtgangen pÃ¥ flyet eller toget og som brøyter seg fram i køen for de "skal bare".Â
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Rop «løype» og ak med fotbladene rett ut! Så flytter de seg vel før de får en støvel i kneskålene! Anonymkode: 596b3...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå