Gå til innhold

Har dere rydder bort julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det strømmet på med snapper fra folk som jublet over å ha ryddet og vasket ut julen i går. Jeg ble litt tatt på sengen der jeg satt og nøt lysene fra juletre og drakk kaffe fra julekoppen min. 

Vi pleier alltid å rydde den bort på trettendedag jul, men i år er jo det midt i uken og det er bare minstebarnet og meg som er hjemme, så kanskje den ryker i dag. Jeg hater å rydde bort alle de pene tingene mine, og stuen blir så tom og mørk. 

Anonymkode: 5b5eb...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks. Alt står til 20. dag.

Skrevet

Ja den er borte. Magisk å våkne opp til den første dagen i det nye året i en julefri og ren stue. 

Skrevet

Ja, den røyk igår. Denne jula ble ikke som ønsket, så det var bare godt å få den måket ut. Gardinene henger enda da.

Anonymkode: 58a09...3aa

Skrevet

Ja vi ryddet vekk mesteparten igår, treet og de siste par pyntetingene skal vekk idag. 

Skrevet

Nei, den blir stående til neste helg😊 ikke bestemt meg om jula ryker ut på fredag eller søndag enda. 

Anonymkode: c0c58...4de

Skrevet

Jeg har ryddet den vekk nå i dag. Men det er fordi jeg er på hytta og skal reise hjem. 

Anonymkode: 1e3a1...888

Skrevet

Neste helg her også, det gjør meg ingenting at treet og noe pynt står fremme selv om vi "starter på ny frisk" fra i morgen. 

Anonymkode: 767df...9d1

Skrevet

Tar det når jeg orker. Kanskje i dag, kanskje i morgen, muligens ikke før neste helg. Jeg forholder meg ikke til noen dato der.

Anonymkode: 8b9b3...1b4

Skrevet

Jeg tok vekk juletreet og endel annet i går, trenger å få plass og litt orden før uka begynner. Resten av pynten lar jeg være noen dager til.

Anonymkode: b65dd...a59

Skrevet

Jeg pleier å ha julen til 20.dag jul, men i år går nok julen i løpet av neste helg ettersom jeg skal omrokkere bruksområder i første etasje og da tar jeg julepynten samtidig.

Anonymkode: 9a4d4...64a

Skrevet

Tror jeg tar bort treet på onsdag og resten på Lørdag 🙂

Anonymkode: 56855...0c1

Skrevet

Skal rydde unna jula i dag, når hverdagen kommer så synes jeg det blir mer rot enn kos. 

Skrevet

Rydder den bort på lørdag😊

Anonymkode: 24371...a4a

Skrevet

Nei. Tar det nok neste helg😊

Anonymkode: 5877e...ef7

Skrevet

Idag, 2 januar, ryker all julepynt ut. 
Klar for nytt år og jobb igjen i morgen 👍

Skrevet

Den skal bort i dag fordi vi får huset fullt av håndverkere i morgen. 

Anonymkode: 13d37...3a7

Skrevet

Skal ta bort julen idag. Pleier alltid å ta det bort dagen før første arbeidsdag i det nye året. 

Anonymkode: 6eb10...d0d

Skrevet

Kanskje neste helg, men juletreet er fortsatt fint og grønt, så kanskje det får stå litt til. Jeg blir alltid trist av å rydde det vekk, så jeg lar det stå så lenge jeg kan. Juleduken er borte, da, men det er fordi den hadde fått flekker.

Skrevet

Vi fjerner alltid julepynt 1 januar for den 2 januar (idag) har tvillingene mine bursdag og da er det bursdag…ikke jul!!

Anonymkode: ccf46...0d0

Skrevet

Ryddet ut jula i går - har hatt julekos i 14 dager og det holder. Jobb igjen i morgen og jeg skal starte på en malingsjobb på ett soverom i morgen, så greit å få ut jula før nytt kaos overtar stua.

Anonymkode: ab43d...f03

Skrevet

Jula forsvinner i dag. Ser frem til hverdag og normalitet nå, og da passer det fint at julepynten er borte. 

Skrevet

Den ryker i dag. Er ikke så glad i julepynt. Setter de opp lillejulaften og rydder vekk senest 3. januar

Anonymkode: ca233...242

Skrevet

Jula på hytta ryddes bort når vi pakker oss hjem i ettermiddag. Jula hjemme rekker jeg ikke pakke bort før om noen dager. 

Anonymkode: 5c7b3...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...