Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Vi må kjøpe gifteringer ganske snart, men har ikke landet på hva vi ønsker oss i det hele tatt. Bør man rett gå for den klassiske, enkle gullringen, mtp at den skal vare i mange år? Hva gikk dere for? Anonymkode: 4fddb...ffe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Man bør vel ingenting, man står helt fritt til å velge det man liker. Men mtp at den skal vare livet ut hadde jeg valgt en tradisjonell glatt gullring. Jeg syns de er penest. Anonymkode: 1d3aa...81a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Jeg er veldig glad for at jeg har glatt ring i hvert fall. Har noen venninner med diamantring, og den er stadig i veien, hekter seg i ting osv. De må f.eks. ta den av når de skal gjøre mye forskjellig, mens min kan være på omtrent alltid. Anonymkode: bdc28...735
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har glatt ring, passer best til meg og jobben min. Jeg har en ring i hvitt gull da jeg ikke liker å bruke gult gull Anonymkode: c23ba...292
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har ring i gult gull med tre innfelte diamanter. Er veldig fornøyd med den. Siden diamantene er innfelte, hekter de seg aldri fast i noe. Anonymkode: 3d232...1c3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Det er jo opp til dere, men jeg har valgt en smal enkel gullring. Er veldig glad for det. Både praktisk og tradisjonelt synes jeg. Anonymkode: 31263...f9d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Man velger det man liker, og som passer livsstilen sin. Kjedelig med en giftering man hele tiden må ta av synes jeg da... Vi har tradisjonelle glatte gifteringer i gult gull, ikke så brede som foreldrene våre sine da, men en "god gammeldags giftering". Ingen ser fingeren min og lurer på om jeg er gift, man ser at det er en giftering. Eneste jeg har i gult gull tror jeg, for ellers bruker jeg sølv eller hvitt gull, men akkurat gifteringen er tradisjonell. Anonymkode: 95d78...d01
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 Har klassisk 4 mm gullring. Samme har mannen. Ingen av oss går med ring til daglig, vi kunne like godt droppa ringer. Men klassisk er uansett best synes jeg. Anonymkode: 45462...8a5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Må du ha ring for å vite at du er gift, altså? Eller er det mannen som helst vil du skal signalisere opptatthet? Eller motsatt? Kan dere ikke like godt bare pisse på hverandre hver morgen? Anonymkode: d39ba...95e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har glatt ring med en bitteliten diamant i ringen. Kunne ikke hatt en ring med stein som står ut. Vi valgte hvitt gull, men i ettertid angrer jeg litt at vi ikke tok gult gull. Men liker den godt Anonymkode: 94415...4cb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Klassisk 4 mm glatt ring i gult gull. Enkelt og greit, ingen tvil om hva den betyr. Anonymkode: 9d7bd...678
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 Har også gått for klassisk glatt ring i gult gull . Anonymkode: 5369d...d6f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Må du ha ring for å vite at du er gift, altså? Eller er det mannen som helst vil du skal signalisere opptatthet? Eller motsatt? Kan dere ikke like godt bare pisse på hverandre hver morgen? Anonymkode: d39ba...95e Tøffingen som gjør opprør mot tradisjoner! 😊 Anonymkode: bdc28...735
Utrulig Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vi må kjøpe gifteringer ganske snart, men har ikke landet på hva vi ønsker oss i det hele tatt. Bør man rett gå for den klassiske, enkle gullringen, mtp at den skal vare i mange år? Hva gikk dere for? Anonymkode: 4fddb...ffe En glatt tradisjonell ring kan utvides ved behov det kan ikke ringer med siselering.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Må du ha ring for å vite at du er gift, altså? Eller er det mannen som helst vil du skal signalisere opptatthet? Eller motsatt? Kan dere ikke like godt bare pisse på hverandre hver morgen? Anonymkode: d39ba...95e Nei og nei så tøff du er! Jeg er virkelig imponert over SÅ tøffe mennesker altså. Anonymkode: 1d3aa...81a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Må du ha ring for å vite at du er gift, altså? Eller er det mannen som helst vil du skal signalisere opptatthet? Eller motsatt? Kan dere ikke like godt bare pisse på hverandre hver morgen? Anonymkode: d39ba...95e Hva feiler det deg? Anonymkode: 4fddb...ffe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 Takk for mange svar. Jeg vil ha en enkel ring tror jeg. Evnt med 1-3 innfelte diamanter. Vi er forløpig litt uenige om vi skal ha hvitt eller gult gull. Men vi får prøve litt forskjellig. Kjedelig å angre😄 Anonymkode: 4fddb...ffe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 Jeg fikk alliansering med en diamant ved frieriet. Satt inn to nye til bryllupet så det er min giftering. Ønsket litt bling da jeg ikke bruker andre smykker, men kan ikke ha stein som henger seg fast. Mannen har ikke giftering. Anonymkode: 84a1e...a7c
Luksusdyret Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 Jeg er ikke så glad i diamanter, så vi har begge glatt ring av rosegull med innslag av oksidert sølv. Fikk det laget på bestilling hos den lokale gullsmeden.
Listedamen Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 Milfy Way skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke så glad i diamanter, så vi har begge glatt ring av rosegull med innslag av oksidert sølv. Fikk det laget på bestilling hos den lokale gullsmeden. De hørtes skikkelig fine ut ☺️
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #21 Skrevet 2. januar 2022 Vi har helt glatte smale ringer i hvitt gull. Mannen sin er litt bredere enn min. Anonymkode: d4c1e...a41
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #22 Skrevet 2. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi har helt glatte smale ringer i hvitt gull. Mannen sin er litt bredere enn min. Anonymkode: d4c1e...a41 Jeg har en klassisk forlovelsesring med diamant og i hvitt gull så jeg ville at gifteringen skulle passe fint sammen med den. Anonymkode: d4c1e...a41
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #23 Skrevet 2. januar 2022 Vi har tradisjonelle gifteringer. Glatte i hvitt gull. Min har en liten innfelt diamant. Om du planlegger å bruke den i mange år, noe jeg antar, ville jeg valgt en som er praktisk til ditt bruk. Til lykke med ekteskapet. Anonymkode: 1285c...092
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #24 Skrevet 2. januar 2022 Forlovelsesring med klassisk hvit opphevet diamant i sammen med glatt ring i hvitt gull som giftering. Mannen har glatt ring i hvitt gull. Min er 4 mm, mannen sin 5 mm, siden jeg bærer begge ringene på samme hånd. Anonymkode: 1d25d...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå