Gå til innhold

Noen som kjenner til kvinneguiden og utestenging?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken «sannhet og virkelighet» sikter du til? 

Anonymkode: eb4bc...602

Det er en virkelighet at flere unge ikke ønsker å ta tredje dose. Innlegg om dette ble slettet fordi det "innbød til antivaksinedebatt". Det er altså kun tillatt å si at man SKAL ta tredje dose. 

Anonymkode: 00ed5...3b8

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Det er ironisk at de skriver at Kvinneguiden ikke vil assosieres med enkelt ting. De har verdens dårligste rykte på grunn av hets som går over utallige sider mot kjente mennesker. Nei, det er langt fra saklig kritikk, og trådene blir stadig ryddet. Disse trådene tillates pluss hets av enkelte grupper i samfunnet.

Å diskutere en artikkel fra Resett derimot er noe de ikke vil assosieres med. Sa noe tragikomisk? 

Folk blir stengt ute hvis de er et irritasjonsmoment. Ikke fordi de bryter flere regler enn andre. Det er fakta. 

Anonymkode: 309bd...6aa

Jeg har skrevet mye kritisk i kg som har fått stå i ro, men også noe som er blitt fjernet, men aldri vært i nærheten av å bli utestengt. Jeg er godt fornøyd med moderatorene. De har en vanskelig jobb. Men en kan spørre seg hvor høyt kommer direktivene fra. Det er en skremmende tendens i samfunnet. Jeg er konservativ høyremann og blir nærmest konspiratorisk når jeg ser hvor venstrevridd sensuren er. Jeg har en sterk mistanke om at venstresiden har aktive brukere utplassert på større forum, bare for å overvåke og demme opp mot meninger som ikke er innafor deres ensidige "religion".

Anonymkode: 2db95...eb1

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har skrevet mye kritisk i kg som har fått stå i ro, men også noe som er blitt fjernet, men aldri vært i nærheten av å bli utestengt. Jeg er godt fornøyd med moderatorene. De har en vanskelig jobb. Men en kan spørre seg hvor høyt kommer direktivene fra. Det er en skremmende tendens i samfunnet. Jeg er konservativ høyremann og blir nærmest konspiratorisk når jeg ser hvor venstrevridd sensuren er. Jeg har en sterk mistanke om at venstresiden har aktive brukere utplassert på større forum, bare for å overvåke og demme opp mot meninger som ikke er innafor deres ensidige "religion".

Vel, jeg er venstrevridd og jeg opplever det samme den andre veien. Forskjellen er at for meg så gir det mening. Privateide bedrifter gjør det de tjener penger på. Ved å late som om alle kozeprater hele tiden, og der ikke er noen alvorlige temaer som diskuteres, så kan de også selge mer.

Hvis de tillater kritikk av vår nåværende styringsform der vi får oligarker som sitter på mye av samfunnets verdier samtidig som vi får flere og flere lut fattige, så vil det også være kritikk mot det system som opprettholder slike bedrifter som står bak eierskapet av disse forumene.

Anonymkode: b7f11...a87

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vel, jeg er venstrevridd og jeg opplever det samme den andre veien. Forskjellen er at for meg så gir det mening. Privateide bedrifter gjør det de tjener penger på. Ved å late som om alle kozeprater hele tiden, og der ikke er noen alvorlige temaer som diskuteres, så kan de også selge mer.

Hvis de tillater kritikk av vår nåværende styringsform der vi får oligarker som sitter på mye av samfunnets verdier samtidig som vi får flere og flere lut fattige, så vil det også være kritikk mot det system som opprettholder slike bedrifter som står bak eierskapet av disse forumene.

I den grad noen blir fattigere så er det fordi politikerne bevisst importerer fattigdom fra utlandet, i tillegg til at skattekåte myndigheter gjør oss fattigere. Lønna øker for alle, men skatter og avgifter øker enda mer. De som tror at politikerne kan løse dette problemet tror på julenissen. Kun de rikeste kan gjøre landet, og ALLE innbyggere i landet, rikere. De rikeste skaper levedyktige og bærekraftige arbeidsplasser, ikke det offentlige. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I den grad noen blir fattigere så er det fordi politikerne bevisst importerer fattigdom fra utlandet

I et hushold, der ingen arbeider, ingen får noen penger i form av trygd, så fungerer det slik.

Men i et samfunn der alle bidrar fungerer det ikke slik.

Selv om Ibrahim, eller Maryam, kommer til landet uten noen penger, så kan han/hun bidra gjennom arbeide. Er det en bygd som mangler en fastlege, så blir de glade for å få en fastlege, selv om han/hun opprinnelig er utdannet i Iran, eller kanskje Ungarn, eller for å være litt med tidsånden, utdannet i Ukraina.

Gjennom arbeidet er den personen med på å skape verdier. Vi blir rikere gjennom at flere bidrar.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

skatter og avgifter øker enda mer

Aner ikke hva dette har med utestenging fra KG å gjøre? Men men.

Sitat

Erna Solberg & Co. har økt avgiftene med 6,7 milliarder siden 2013
For åttende år på rad øker avgiftene neste år hvis statsminister Erna Solberg (H) får gjennomslag for sitt budsjettforslag.

https://frifagbevegelse.no/nyheter/erna-solberg--co-har-okt-avgiftene-med-67-milliarder-siden-2013-6.158.741825.aa2cdfaba8

Sitat

Vil øke bøndenes dieselavgift med 62,9 millioner
I sitt siste statsbudsjett foreslår Erna Solberg å øke CO2-avgiften.

https://www.bondebladet.no/politikk/vil-oke-bondenes-avgifter-med-629-millioner/

Du skal rimelig langt ut på høyresiden for å oppfatte Erna Solberg som "venstrevridd" altså.

En venstrevridd regjering vil tilpasse avgifter og skatter, slik at de med lite får lite/ingen, de med mye får bidra med mer. Slik blir vi alle rikere.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

De som tror at politikerne kan løse dette problemet tror på julenissen.

Problemet med fattigdom er menneskeskapt. Det er en god ting, for det betyr at mennesker også kan løse problemet.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Kun de rikeste kan gjøre landet, og ALLE innbyggere i landet, rikere.

Ah, trickle down economics, eller golden shower, som det også (mer passende) kalles.

Jeg kan godt forklare hvorfor dette er feil, men først vil jeg har en forklaring på hva alt dette har å gjøre med utestenging fra Kvinneguiden?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vel da har du vært heldig !nei de har ikke el vanskelig jobb, jeg har vært moderator på flere forum og aldri oppført meg som de gjør

Anonymkode: a0005...012

Anonym bruker skrev (På 4.1.2022 den 0.02):

Det er en virkelighet at flere unge ikke ønsker å ta tredje dose. Innlegg om dette ble slettet fordi det "innbød til antivaksinedebatt". Det er altså kun tillatt å si at man SKAL ta tredje dose. 

Anonymkode: 00ed5...3b8

Det er virkelighet at unge IKKE FÅR TILBUD om tredje dose. Les deg nå litt opp 🙄 Den er forbeholdt folk over 45! 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kan dere ikke heller diskutere dette på Kvinneguiden? Dere forsøpler bare forum. 

Det er bare å la være å gå inn i den ene tråden da!

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er bare å la være å gå inn i den ene tråden da!

Nei, dette er et forum som ikke tilhører Kvinneguiden! Dere har masse skravlemuligheter der, ta dem der.

Ikke blitt utestengt, men fikk en masse innlegg slettet da jeg skrev kritiske innlegg om koronahåndteringen. Kun saklig kritikk, ikke konspirasjonsteorier. Men der skulle man bare nikke og godta alle mulige inngripende tiltak uten spørsmål.

Det var noen virkelig gale personer inne på det koronaforumet. La inn dommedagsinnlegg om hvor farlig korona var daglig. Alle disse innleggene fikk selvfølgelig stå. Spre frykt er helt ok. 

Anonymkode: cebec...b06

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei, dette er et forum som ikke tilhører Kvinneguiden! Dere har masse skravlemuligheter der, ta dem der.

Tror kanskje det er lettere å diskutere her da man kjapt kan bli utestengt derfra. Tror ikke at du skal bry deg med hva folk snakker om her. Det får bli opp til admin å bestemme. Ikke din jobb med andre ord. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tror kanskje det er lettere å diskutere her da man kjapt kan bli utestengt derfra. Tror ikke at du skal bry deg med hva folk snakker om her. Det får bli opp til admin å bestemme. Ikke din jobb med andre ord. 

Det er en grunn til at det fins et koronaforum og et ukrainaforum her, altså. Det skyldes at folk ikke skal spamme ned dette litt mer mangfoldige forumet med de samme tingene hele tida. Dette er ikke den eneste tråden som går akkurat nå og som handler om kvinneguiden.

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Dette er forum hvor slt kan diskuteres. Hopp over tråder du ikke vil lese

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Enig 

• 4 uker senere...
Fluffy85 skrev (10 minutter siden):

Ble nettopp utestengt. 

Har ikke fått vite noe om hvorfor. Verken på pm der eller mail. 

Elendig drevet forum. Admins der må være 10 år i hodet. 

Man blir utestengt for hver miste ting. Patetisk. 

Anonymkode: 258ec...8bf

Fluffy85 skrev (15 minutter siden):

Ble nettopp utestengt. 

Har ikke fått vite noe om hvorfor. Verken på pm der eller mail. 

Elendig drevet forum. Admins der må være 10 år i hodet. 

Vær bare glad til. Det forumet blir jeg helt ærlig uvel av å være inne på. Så mye dritt er det ikke mange forum som har. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vær bare glad til. Det forumet blir jeg helt ærlig uvel av å være inne på. Så mye dritt er det ikke mange forum som har. 

Ja la merke til at folk var veldig vemmelig mot folk der. 

Hvis folk hadde fetisjer som andre syntes var ekkelt, så fikk man virkelig høre det. 

Fluffy85 skrev (1 minutt siden):

Ja la merke til at folk var veldig vemmelig mot folk der. 

Hvis folk hadde fetisjer som andre syntes var ekkelt, så fikk man virkelig høre det. 

Det er generellt mye mobbing der inne. Både skjult og ikke. Jeg vet folk har blitt miljøskadd av å bære der inne, og selv om det ser dramatisk ut så er det faktisk sant. Folk blir vant til frekkhet og mobbing, og så blir man selv en del av den harde tonen til slutt. Hold deg unna.

• 1 år senere...
Anonym bruker skrev (På 3.1.2022 den 1.30):

Jeg er også blitt utestengt på livstid der,helt latterlig!

Anonymkode: f6188...2c5

Jeg er utestengt jeg også! Uten å få årsak til det? Er det noen som har snappet opp hva jeg har skrevet og tenkt at det er meg? Jeg har overhodet ikke gjort noe galt. 

Anonymkode: 6d525...726

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er utestengt jeg også! Uten å få årsak til det? Er det noen som har snappet opp hva jeg har skrevet og tenkt at det er meg? Jeg har overhodet ikke gjort noe galt. 

Hva skriver (eller skrev...) du under på KG?

Anonymkode: 42c07...63a

Anonym bruker skrev (På 25.3.2022 den 12.33):

Det er ironisk at de skriver at Kvinneguiden ikke vil assosieres med enkelt ting. De har verdens dårligste rykte på grunn av hets som går over utallige sider mot kjente mennesker. Nei, det er langt fra saklig kritikk, og trådene blir stadig ryddet. Disse trådene tillates pluss hets av enkelte grupper i samfunnet.

Å diskutere en artikkel fra Resett derimot er noe de ikke vil assosieres med. Sa noe tragikomisk? 

Folk blir stengt ute hvis de er et irritasjonsmoment. Ikke fordi de bryter flere regler enn andre. Det er fakta. 

Hvem er moderatorene da på Kvinneguiden? Det kan være noen "jeg" eller "du" kjenner og de har vel FULL oversikt over mailen med navn? Igrunnen ulovlig. Veldig personlige ting man kommer med. 

Jeg ble utestengt idag uten at jeg har nevnt navn, gjort narr/mobbing av personer. Jeg skjønner ikke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...