Gå til innhold

Noen som kjenner til kvinneguiden og utestenging?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært der en liten stund og opplevd at det er veldig individuelt. Noen blir aldri utestengt uansett hvor mye dritt vedkommende skriver, mens andre blir utestengt på flekken for å føre en for opphetet diskusjon. I det siste har mange der inne hatt så ekstreme meninger mht. korona at jeg har sluttet å henge der. 

Anonym bruker skrev (På 1.1.2022 den 22.44):

Jeg ble utestengt etter å ha tatt parti med fetteren i Birgitte Tengs saken. Det var helt jævlig å se hvordan kommentarene mine ble slettet 🙇‍♀️

Anonymkode: 5488a...33b

Er det lenge siden? Den tråden ble startet i 2016

Anonymkode: d55ee...387

Annonse

Kvinneguiden's moderatorer er latterlige. Der blir en utestengt bare en rapporterer deg en gang. Skal du være på kvinneguiden må du holde kjeft og ikke si (skrive) et ord. Mange av brukerne der inne har som hobby å rapportere. Hvorfor ha et diskusjonsforum når du ikke har lov å komme med en negativ mening?

Anonymkode: 4d5ef...235

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er også blitt utestengt på livstid der,helt latterlig!

Anonymkode: f6188...2c5

Haha, kunne tro du hadde gjort noe kriminelt. Jeg er blitt utestengt i 3 måneder. Når jeg slipper inn igjen, fortsetter jeg på samme måte, så får de bare utestenge meg på livstid om de vil. 

Jeg er ikke blitt utestengt, men har sluttet å diskutere seriøse emner. Alt jeg skriver som ikke er politisk korrekt blir slettet. Noen ganger blir trådene stengt også. Det gir meg en ubehagelig følelse når jeg ser at moderatorene har fått tydelige instrukser ovenfra. Sannheten og virkeligheten skal skyves under teppet. Vi skal late som at alt er bra liksom. 

Anonymkode: 2db95...eb1

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er ikke blitt utestengt, men har sluttet å diskutere seriøse emner. Alt jeg skriver som ikke er politisk korrekt blir slettet. Noen ganger blir trådene stengt også. Det gir meg en ubehagelig følelse når jeg ser at moderatorene har fått tydelige instrukser ovenfra. Sannheten og virkeligheten skal skyves under teppet. Vi skal late som at alt er bra liksom. 

Toppen på kransekaka for min del var sletting av link til artikkel i VG der en forsker uttalte seg kritisk til dose 3 av vaksinen til friske, unge mennesker. Dette var visst noe kvinneguiden ikke ville assosiere seg med - altså åpen, offentlig artikkel i en landsomfattende avis.

Milfy Way skrev (1 time siden):

Toppen på kransekaka for min del var sletting av link til artikkel i VG der en forsker uttalte seg kritisk til dose 3 av vaksinen til friske, unge mennesker. Dette var visst noe kvinneguiden ikke ville assosiere seg med - altså åpen, offentlig artikkel i en landsomfattende avis.

Skremmende egentlig. Det skal bankes inn ved repetisjon at vi har det bra og at alt er normalt. Blir nok slik med strømprisen også. Når media er ferdig instruert blir vi sikkert bombardert med eksperter som forklarer oss at det er normalt at strømprisen skal være skyhøy. Selv om det er vi som produserer strømmen, og vi bor i et langstrakt land med kaldt klima. Jeg har mistet helt troen på "nøytral" informasjon. Jeg skjønner godt at mange blir kalt konspiratoriske, og jeg skjønner også hvorfor disse mobbes ut av debatten. Alt henger sammen. Trist.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skremmende egentlig. Det skal bankes inn ved repetisjon at vi har det bra og at alt er normalt. Blir nok slik med strømprisen også. Når media er ferdig instruert blir vi sikkert bombardert med eksperter som forklarer oss at det er normalt at strømprisen skal være skyhøy. Selv om det er vi som produserer strømmen, og vi bor i et langstrakt land med kaldt klima. Jeg har mistet helt troen på "nøytral" informasjon. Jeg skjønner godt at mange blir kalt konspiratoriske, og jeg skjønner også hvorfor disse mobbes ut av debatten. Alt henger sammen. Trist.

Problemet er at det motsatte oppnås - de fleste folk har hjerne og forstår at her skapes det et illusorisk bilde av noe som ikke finnes i virkeligheten. Man oppnår derfor ikke lydighet fra folk som tror at alt virkelig er så rosenrødt, men heller misnøye og mistro. Når media forteller meg hvor koselig det er å sitte med ullpledd og fryse i min egen stue, blir jeg regelrett forbanna.

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er vel omtrent ikke lov til å nevne koronavaksine i det hele tatt der inne nå. De har tatt helt av i sensurering.

Anonymkode: da2c1...968

Nettopp. To tråder har blitt stengt før de rakk å få svar, fordi temaet dreide seg om hvorvidt man skulle ta dose 3. Man er altså definert som antivaxxer og innbyr til antivaksinedebatt bare fordi man er i tvil vedrørende dose tre, som ikke en gang er anbefalt til vedkommendes aldersgruppe :D 

Anonymkode: 00ed5...3b8

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. To tråder har blitt stengt før de rakk å få svar, fordi temaet dreide seg om hvorvidt man skulle ta dose 3. Man er altså definert som antivaxxer og innbyr til antivaksinedebatt bare fordi man er i tvil vedrørende dose tre, som ikke en gang er anbefalt til vedkommendes aldersgruppe :D 

Anonymkode: 00ed5...3b8

Da hadde de nok utestengt meg hvis jeg skrev jeg ikke har tatt en eneste dose vaksine

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi er også det eneste landet som har nedbetalte anlegg for energiproduksjon. Så slik sett skulle vi betalt minimalt for strømmen. For få dager siden betalte vi mer enn både Sverige og Tyskland.

Dette stammer tilbake til da Brundtland-regjeringen fikk oss inn i EØS uten folkeavstemming og at Solberg-regjeringen gikk inn i acer.

Samarbeidsavtaler er greit det, men ikke når vi med det har sagt fra oss kontroll over egne ressurser og egen lovgivning.

Anonymkode: eeeb1...7a7

On 1/1/2022 at 10:30 PM, Anonym bruker said:

Hvis du kjenner til, hva var årsaken til utestengingen og når slapp du "inn igjen"?

Her ble det visst utestenging fra 24. juli til 24. oktober men nå har de visst bestemt seg for evig utestenging. Flere?

Anonymkode: 5488a...33b

de utstenger for fille ting,mens alvorlige ting , får ikke noe problemer

Anonymkode: 8b5a9...a68

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er masse uføretrygdede damer som er moderatorer. De føler at de endelig får litt makt og bruker den ukritisk. 

Anonymkode: e18f5...0df

For en unødvendig dømmende kommentar

Anonymkode: da2c1...968

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Enig med deg! Å rakke ned på uføretrygdede er bare unødvendig.

Anonymkode: b7f11...a87

Hvem andre har tid og mulighet til å sitte og passe på 24/7 da?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvem andre har tid og mulighet til å sitte og passe på 24/7 da?

Det er ikke min erfaring. Fra en rapporterer til det blir gjort noe med så kan det lett gå 7-8 timer. Så da er de altså ikke pålogget hele tiden.

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvilken «sannhet og virkelighet» sikter du til? 

Anonymkode: eb4bc...602

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken «sannhet og virkelighet» sikter du til? 

Anonymkode: eb4bc...602

Ikke begynn å krangle i denne tråden nå da, please. Er det ikke nok at du krangler i de trådene du krangler i fra før?

Anonymkode: b7f11...a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...