Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Tidvis, og selvsagt når jeg har funnet noe jeg virkelig vil se, står den runde sirkelen til Netflix og snurrer og snurrer og snurrer, og den klarer ikke å starte. Det skjedde da jeg ville se siste sesong av La casa de papel, og det skjedde i går da jeg ville se Don’t look up. Hvorfor? Noen som vet? Anonymkode: 2fa75...a51
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Høres ut som dårlig nett... Anonymkode: 04c31...eec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Det skjedde jevnlig hos oss før vi fikk fiber installert. Når for mange i huset belastet det dårlige nettet samtidig, særlig når noen gamer online, eller alle er på hver sin skjerm. Anonymkode: c4578...cb3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Nei, er nok ikke dårlig nett. Det merkelige er at det skjer med de samme filmene eller seriene hver gang. Jeg prøvde i går igjen, og de samme to ville ikke starte. Andre filmer eller serier går. HI Anonymkode: 2fa75...a51
Elina Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, er nok ikke dårlig nett. Det merkelige er at det skjer med de samme filmene eller seriene hver gang. Jeg prøvde i går igjen, og de samme to ville ikke starte. Andre filmer eller serier går. HI Anonymkode: 2fa75...a51 Har skjedd her også og vi har fiber (500-500). Det skjer med en film/serie men jeg kan fint velge en annen uten problemer. Nettet er det ingenting galt med iallefall.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 On 1/1/2022 at 8:33 PM, Anonym bruker said: Tidvis, og selvsagt når jeg har funnet noe jeg virkelig vil se, står den runde sirkelen til Netflix og snurrer og snurrer og snurrer, og den klarer ikke å starte. Det skjedde da jeg ville se siste sesong av La casa de papel, og det skjedde i går da jeg ville se Don’t look up. Hvorfor? Noen som vet? Anonymkode: 2fa75...a51 Aldri,men har bra nett, kan hende du har for dårlig nett Anonymkode: 8221c...52f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 Anonym bruker skrev (På 1/1/2022 den 20.33): Tidvis, og selvsagt når jeg har funnet noe jeg virkelig vil se, står den runde sirkelen til Netflix og snurrer og snurrer og snurrer, og den klarer ikke å starte. Det skjedde da jeg ville se siste sesong av La casa de papel, og det skjedde i går da jeg ville se Don’t look up. Hvorfor? Noen som vet? Anonymkode: 2fa75...a51 Skjer veldig ofte for oss. Den stopper på 24% og da vet jeg at det bare er å gi opp, men den kan fungere igjen om jeg skrur av og på tv. Noen ganger kommer det opp at de har problemer med å spille av akkurat den tittelen, da må jeg trekke ut støpsel til tv for at det skal virke igjen. Anonymkode: 26edc...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå