Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Når det står en person har 2 følgere på FB, hva menes med det? Personen har mange flere venner, så skjønner ikke det. Andre ser jeg kanskje har 20 følgere, men langt flere venner. Anonymkode: 72e2a...652
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Det viser hvor mange som har trykket på at de aktivt ønsker å følge innhold personen publiserer. Jeg har rundt 80 følgere, de fleste er ikke på vennelista mi. Det som er kjipt er at jeg ikke får sett alle. De abonnerer på mitt offentlige innhold - av en eller annen merkelig grunn.. Anonymkode: a6029...d63
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Tror man bli satt som følger når man sender venneforespørsel som ikke blir besvart. Jeg har over 100 følgere og inen av dem kan se hva jeg legger ut Anonymkode: bd3da...fae
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Tror man bli satt som følger når man sender venneforespørsel som ikke blir besvart. Jeg har over 100 følgere og inen av dem kan se hva jeg legger ut Anonymkode: bd3da...fae De kan se de offentlige postene dine. Bare et par av mine følgere har sendt med forespørsel som jeg har avslått. Anonymkode: a6029...d63
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det viser hvor mange som har trykket på at de aktivt ønsker å følge innhold personen publiserer. Jeg har rundt 80 følgere, de fleste er ikke på vennelista mi. Det som er kjipt er at jeg ikke får sett alle. De abonnerer på mitt offentlige innhold - av en eller annen merkelig grunn.. Anonymkode: a6029...d63 Men hvis dette er svaret, så burde antall følgere vises på alle FB kontoer? Eller? Anonymkode: 72e2a...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå