Gå til innhold

Har dere spist mye i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (22 minutter siden):

Alle KAN endre NOE i kostholdet sitt. Hva det NOE er vet jeg ikke hva er i ditt tilfelle. Det kan i alle fall ikke være bra for dårlige knær at du blir tyngre og tyngre. Hvis du blir større og større fordi du ikke kan bevege deg så mye mer så burde du i alle fall utforske alle muligheter rundt en mulig endring i kostholdet. Det finnes mange steder å da hjelp .

Kostholdet mitt er laget av ernæringsfysiolog. Jeg er ikke overvektig heller. Bare trives ikke med vekten og vet den forsvinner når skaden er leget og jeg kan gå i bakker igjen

Anonymkode: faa0d...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt litt mer sjokolade enn vanlig, ellers som normalt. Aner ikke om jeg har lagt på meg, veier meg aldri.

Skrevet

Jepp, fråtset! Mandag er det slutt. Har minst gått opp 3 kg. Hver jul skjer det samme. Jeg elsker mat og jula tilbyr alt det jeg liker. 

Anonymkode: d4ebd...9b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jepp, fråtset! Mandag er det slutt. Har minst gått opp 3 kg. Hver jul skjer det samme. Jeg elsker mat og jula tilbyr alt det jeg liker. 

Så du har spist 21000 kalorier mer enn du trenger i julen? Da må du ha spist enorme mengder. De 3 kg er nok ikke fett😉

Anonymkode: 9b6c5...64a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så du har spist 21000 kalorier mer enn du trenger i julen? Da må du ha spist enorme mengder. De 3 kg er nok ikke fett😉

Anonymkode: 9b6c5...64a

Skrevet
On 1/1/2022 at 9:25 AM, Anonym bruker said:

Her har jeg virkelig overspist. Bukseknappen gnager. Pleier ikke være så storspiser egentlig. Vet ikke hva som skjedde i år. I dag er det trening igjen altså. 

Anonymkode: ba66b...b59

Ja blir alltid sånn, men utrolig nok gikk jeg ned 3 kg, kroppen min er helt syk, går opp  når jeg spiser sunt og ned hvis jeg spiser usunt

Anonymkode: 25e86...9f9

Skrevet

Ja kost meg med julemat,  godteri og brus. Og ikke gått opp en eneste kg. Har faktisk opplevd å gå ned i julen før, siden fet mat tydeligvis øker forbrenningen min. Til vanlig spiser jeg ganske sunt. 

Anonymkode: 20fb2...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...