Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Her har jeg virkelig overspist. Bukseknappen gnager. Pleier ikke være så storspiser egentlig. Vet ikke hva som skjedde i år. I dag er det trening igjen altså. Anonymkode: ba66b...b59
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Har spist som jeg pleier, litt andre ting men mengden er den samme. Nå er jeg ikke glad i feit julemat, så er jeg i selskaper med slikt spiser jeg mindre enn vanlig. Større fare for å gå ned i vekt enn opp i vekt i denne tiden. Anonymkode: 24e52...405
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Nei. Orker ikke overspising og har det best når jeg spiser som jeg pleier. Ikke blitt noe tradisjonell julemat her og det er i grunn helt greit😊.
KellyTaylor Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Gått opp 5, og gått ned 3 kg igjen. Og hekdigvis er mye av det væske siden det ikke er mat som jeg vanligvis spiser. Kjenner det er greit med normal hverdag til mandag ❤️ Synes det er kjekt med å hygge seg litt ekstra godt når det jul og bikinikropp 2022 er i anmasj eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Nei. Hatt korona, så ingenting smakte noe. Har nok gått ned en kilo eller to. Anonymkode: 56160...7f2
*Miss Marple* Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Ja, det har jeg. Jeg har kost meg med lange frokoster og nydelige middager med hele gjengen min rundt bordet i hele julen og romjulen. I julen har vi nesten bare to måltid pr dag siden vi sitter så lenge ved bordet. Det blir lite kaker og snack da, det er det ikke plass til.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Ja 🙈. Har gått opp ett par kilo. Anonymkode: eb1f2...3df
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Helt som normal hverdag faktisk. Jeg går ofte ned i vekt i julen da jeg blir så dårlig av julemat. I år har jeg bare spist normal mat og ingen julemat. Ubeskrivelig deilig å ha fri i jula uten å være dårlig. Kjempe irritert på meg selv at jeg ikke har skjønt sammenhengen før i fjor. Anonymkode: 8e9f8...5bf
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Ikke overspising. Men har så klart blitt mer brus og godteri i julen og på nyttårsaften. Anonymkode: e05dd...d24
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Ikke gått opp i jula. Tror det er fordi det blir mindre brødmat, så grubler på å fortsette med mindre brød. Lavkarbo light kanskje. Anonymkode: 2b1b9...7f9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 Ja! Spiser lite sukker ellers i hverdagen, men har vert litt for lett å putte en kakebit eller en sjokoladebit i munnen. Merker kroppen sliter veldig med det, og føler meg nesten litt "fyllesyk" dagen etter mye sukker. Godt med hverdag igjen! Anonymkode: 5effb...645
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Nja, er jo litt mer fet mat, men er jo bare et par dager. Er heldig med at kroppen min ikke orker store mengder mat, så klarer ikke å overspise. Blir litt satt ut av å se hvor mye mat enkelte klarer å dytte i seg. Har hatt fri og da har jeg også mye mer tid til å være i aktivitet. Viktig for meg å nyte dagslyset på fridager i julen. Så har ikke gått opp i vekt. Anonymkode: 70a8f...bea
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 Absolutt ikke. Jeg driver med periodisk faste og har levd akkurat som normalt med gode, regelmessige faster på 16-20 timer. Har nok spist litt annerledes type mat enn vanlig når jeg har hatt spisevinduene mine, men på ingen måte overspiser. I kveld skal jeg inn i ny faste. Herlig! Anonymkode: 6f68f...c54
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Har gått opp jevnlig hele høst som sykmeldt med dårlige knær. Må komme meg ned igjen, men må vente til knærne kan bære meg Anonymkode: faa0d...ac8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 Ja, men ikke så mye julemiddager bortsett fra ribbe på julaften. Men har spist mye gode frokoster med rundstykker og godt pålegg, godteri, marsipan og julekaker, spiser ikke sånt til vanlig i det hele tatt. Har og spist ferdigmat flere gamger, noe som heller ikke er vanlig for meg. Men har til min overraskelse gått ned i vekt. Anonymkode: 856ec...457
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Har gått opp jevnlig hele høst som sykmeldt med dårlige knær. Må komme meg ned igjen, men må vente til knærne kan bære meg Anonymkode: faa0d...ac8 Hva har knærne med å spise mindre å gjøre? Anonymkode: 7f68a...b17
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hva har knærne med å spise mindre å gjøre? Anonymkode: 7f68a...b17 Jeg spiser like mye, ikke mindre Anonymkode: faa0d...ac8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg spiser like mye, ikke mindre Anonymkode: faa0d...ac8 Ja, men du sier at du må komme ned i vekt? Da har vel ikke vondt i knærne noe å si? Du kan spise mindre uten å trene. Anonymkode: 7f68a...b17
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ja, men du sier at du må komme ned i vekt? Da har vel ikke vondt i knærne noe å si? Du kan spise mindre uten å trene. Anonymkode: 7f68a...b17 Det hjelper ikke. Jeg trenger mat regelmessig, og jeg trenger næring. Like mye nå som før. Men fordi knærne verker har jeg ikke mulighet til å gå det av igjen Anonymkode: faa0d...ac8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke. Jeg trenger mat regelmessig, og jeg trenger næring. Like mye nå som før. Men fordi knærne verker har jeg ikke mulighet til å gå det av igjen Anonymkode: faa0d...ac8 Du KAN spise nok mat og likevel gå ned i vekt . Du må bare endre det du spiser til noe som gjør at vekten går ned. Kosthold er største delen av vektnedgangen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #21 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke. Jeg trenger mat regelmessig, og jeg trenger næring. Like mye nå som før. Men fordi knærne verker har jeg ikke mulighet til å gå det av igjen Anonymkode: faa0d...ac8 Jeg trodde også det tidligere, og levde i den villfarelse at jeg måtte spise «hver fjerne time». Jeg skrev om periodisk faste over her. Det er helt fantastisk! Anonymkode: 6f68f...c54
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #22 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg trodde også det tidligere, og levde i den villfarelse at jeg måtte spise «hver fjerne time». Jeg skrev om periodisk faste over her. Det er helt fantastisk! Anonymkode: 6f68f...c54 Med kronisk migrene er det umulig. Spiser jeg ikke til faste tider, så får jeg kraftige anfall mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): Du KAN spise nok mat og likevel gå ned i vekt . Du må bare endre det du spiser til noe som gjør at vekten går ned. Kosthold er største delen av vektnedgangen. Noen kan droppe ditt og datt, andre kan ikke. Jeg har mange ting jeg får migrene av å spise og mange ting den irritable tarmen ikke takler samt allergier. Ikke alle KAN. Anonymkode: faa0d...ac8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2022 #23 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Med kronisk migrene er det umulig. Spiser jeg ikke til faste tider, så får jeg kraftige anfall Noen kan droppe ditt og datt, andre kan ikke. Jeg har mange ting jeg får migrene av å spise og mange ting den irritable tarmen ikke takler samt allergier. Ikke alle KAN. Anonymkode: faa0d...ac8 Alle KAN endre NOE i kostholdet sitt. Hva det NOE er vet jeg ikke hva er i ditt tilfelle. Det kan i alle fall ikke være bra for dårlige knær at du blir tyngre og tyngre. Hvis du blir større og større fordi du ikke kan bevege deg så mye mer så burde du i alle fall utforske alle muligheter rundt en mulig endring i kostholdet. Det finnes mange steder å da hjelp .
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #24 Skrevet 1. januar 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Alle KAN endre NOE i kostholdet sitt. Hva det NOE er vet jeg ikke hva er i ditt tilfelle. Det kan i alle fall ikke være bra for dårlige knær at du blir tyngre og tyngre. Hvis du blir større og større fordi du ikke kan bevege deg så mye mer så burde du i alle fall utforske alle muligheter rundt en mulig endring i kostholdet. Det finnes mange steder å da hjelp . Hvor kan man få hjelp? Anonymkode: 856ec...457
KellyTaylor Skrevet 1. januar 2022 #25 Skrevet 1. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvor kan man få hjelp? Anonymkode: 856ec...457 Hos en ernæringsfysiolog? Lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå