Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 ,Jette Frølich. Noen som har dette? Synes det er sååå nydelig og var på nære nippet til å bestille det. Men så så jeg at det bør vaskes for hånd 😕 Anonymkode: fcb7a...8f0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Det var veldig fint, men aldri i verden om jeg hadde kjøpt servise som ikke tåler oppvaskmaskin. Er det dager oppvaskmaskin virkelig er gull, så er er det ved selskaper! Stå å vaske opp etter 12 personer julaften, nei takk Anonymkode: 82850...898
sug lut Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Det viktige er at du liker det. Alt mitt peneste er håndvask, tallerkener og asjetter og fat og terriner, siden det er gammelt arvegods. Det gjør virkelig ingenting å vaske det opp. Selv ikke da vi var over tjue på konfirmasjon. Ikke la et stykke nymotens maskineri styre hva du liker.
prekæs Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 Fint, men er enig med vedkommende over her. Nye serviser skal tåle oppvaskmaskin.
amandine Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 Helt nydelig, det kunne jeg fint kjøpt. Hva håndvask angår hadde jeg ikke brydd meg, jeg sier som min farmor sa: Om noen vil ha gullkanter og de er vasket vekk kan det sikkert restaureres. Dette er jo ikke et servise som skal brukes 365 dager i året, jeg hadde vasket det i maskin og latt det stå til.
Iiiiik Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Enig med amandine. Hvis jeg hadde kjøpt det, hadde jeg vasket det i oppvaskmaskinen. Det er for øvrig veldig fint, og noe jeg helt klart kunne hatt som juleservise.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Det kan vel ikke være så stort problem å vaske opp for hånd vel? Anonymkode: 4bd3b...21f
Kira Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Det var kjempe fint, og jeg ser ikke problemet med å vaske opp for hånd. Ville aldri tatt det i oppvaskmaskinen, men jeg er litt sær og vasker mye for hånd for å spare det for litt slitasje.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Jeg har det, og er veldig fornøyd. Ikke tenkt over at det ikke skal i oppvaskmaskin, og tror ærlig talt ikke jeg kommer til å bry meg! Ikke hvis vi har store selskap, kanskje hvis vi er bare oss 3. Anonymkode: 5b460...f9c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 Kommer litt an på hvordan du vil bruke det. Jeg har juleservise som jeg bruker i hele desember. Serviset på kjøkkenet blir byttet ut med juleservise første desember og det brukes hver dag. Da må det kunne tas i maskin. Men om du skal bruke det bare på julaften og nyttårsaften er det ikke noe stort problem å ta det for hånd. Vi har et arvet servise som ikke tåler maskin, men når vi har selskap og bruker det skylles de og stables i kommen, alt annet puttes i maskin. Da tar det ikke allverdens tid å vaske 12 tallerker og noen fat altså. Anonymkode: 24078...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå