Gå til innhold

Utsiden lyver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei meg.
Sprudlende meg, full av selvtillit og energi.Full av ideer og stå på vilje!

For en løgn.

Jeg vil helst bare gjemme meg, alene uten at noen når meg. Jeg sliter med psyken, men ingen vet det. Mannen har kanskje en liten anelse, men ingen kan se det på meg ellers.Overhodet ikke. 

Har ikke lyst til å føle meg slik, men det har vært så mye spesielle utfordringer og sykdommer gjennom flere år.Jeg er så sliten.Gråter hver dag når ingen ser meg.

Jeg har en jobb jeg liker som holder meg oppe, selv om det kan bli mye til tider.
Sitter langt inne å snakke med psykolog.Han/henne kommer til å tro jeg er klin gærn.
Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget heller...en klem til dere andre som sliter også❣️

Anonymkode: bc6b1...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er lei meg.

For en løgn.

Jeg vil helst bare gjemme meg, alene uten at noen når meg. Jeg sliter med psyken, men ingen vet det. Mannen har kanskje en liten anelse, men ingen kan se det på meg ellers.Overhodet ikke. 

Har ikke lyst til å føle meg slik, men det har vært så mye spesielle utfordringer og sykdommer gjennom flere år.Jeg er så sliten.Gråter hver dag når ingen ser meg.

Jeg har en jobb jeg liker som holder meg oppe, selv om det kan bli mye til tider.
Sitter langt inne å snakke med psykolog.Han/henne kommer til å tro jeg er klin gærn.
Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget heller...en klem til dere andre som sliter også❣️

Aller først: Det er ikke helt uvanlig å ha det slik. Trasig, ja, men langt fra umulig å gjøre noe med. 

Du trenger en legetime, bestill dobbel time, for dette må du fortelle legen. Du trenger hjelp til å rydde i tanker og følelser, kanskje trenger du en pause. 

Mannen din aner nok gjerne en god del mer enn du tror. Snakk med ham! La han bli en støttespiller. 

Familie, venner og kolleger trenger ikke å informeres. Slett ikke på dette tidspunktet. 

Klem! ❤️🩹

Anonymkode: 4eeb6...ffb

Skrevet

Det er nok ganske vanlig og ha det sånn. Og hvorfor skulle psykologen tro du er klin gæren? Tenk deg alle mulige forskjellige pasienter en psykolog har, da tror jeg du blir ganske ordinær. 

Jeg har vært mye som deg, og for en lang tid gikk det veldig bra. Men så hopet det seg opp, og det skjedde hendelser, som gjorde at jeg fikk det bare verre. Så jeg burde kommet meg til psykolog før jeg gjorde. Men kom meg til psykolog, og det var tøft, men ting ble jo bedre med tiden. Så håper virkelig du går til en psykolog, for du kan få det bedre.

Anonymkode: e8ba5...735

Skrevet

Det er vel er tabu som er ferd med løsne, at det er normalt å føle det slik i perioder. Det inviteres også til å være mer åpen om det i stede for å gjemme seg bak fasaden. Jeg tenker av og til at til breiere smil og prikkfri fasade, til tristere sjel bakom.

Anonymkode: c0961...bb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er vel er tabu som er ferd med løsne, at det er normalt å føle det slik i perioder. Det inviteres også til å være mer åpen om det i stede for å gjemme seg bak fasaden. Jeg tenker av og til at til breiere smil og prikkfri fasade, til tristere sjel bakom.

Det var da veldig fordomsfullt. Det er fint mulig at breie smil betyr glede…

Anonymkode: 7e912...f8c

Skrevet

Som de andre skriver, sånn har nok mange det. Forskjellen er om det er forbigående eller mer permanent. Jeg er over 40 år og har hatt dager eller korte perioder der jeg har hatt det slik du beskriver, men de aller fleste dager har ikke vært sånn. Er jeg blid, så er jeg blid. Nå, siste to-tre årene derimot, har det festet seg. Jeg er kronisk utmattet, har bare lyst å være i fred og orker ikke noe, men smiler og later som ingenting overfor folk flest. Mannen min og noen venninner vet hvordan jeg har det, men ikke flere. 

Anonymkode: bce12...051

Skrevet

sutre innlegg 😴😴😴

Anonymkode: 9c7dd...a86

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

sutre innlegg 😴😴😴

Oi, ja her hadde vi mye positivt å bidra med. Du er den største sutrepaven her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

sutre innlegg 😴😴😴

Har du hakk i plata?

Og forresten: kan ikke du lære deg å skrive én gang for alle. Det er bare pinlig å lese voksne folk som svarer «sutre innlegg» eller «ingenting og sutre for» som eneste bidrag i hver evige tråd! 

Anonymkode: 7e912...f8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.12.2021 den 8.58):

Jeg er lei meg.

For en løgn.

Du er helt normal kjære deg, snakk med legen din og kontakt en psykolog, det vil være til hjelp ❤️

Anonymkode: 53601...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...