Gå til innhold

Bulder bank..Erfaringer? Vil flytte låner mitt dit

Anbefalte innlegg

Tok en sjekk og ser at jeg kan spare mange tusen i året ved å flytte lånet mitt dit. Men de er heldigitale, så det er lite rådgiving og sånt. Men på den annen side….når brukte jeg egentlig denne tjenesten i min nåværende bank?

Noen her som kjenner til Bulder bank og vil dele erfaringer?

Anonymkode: a9f54...8c7

Fortsetter under...

Jeg flyttet lånet mitt til Bulder Bank for et par måneder siden. Det var en veldig enkel prosess med god oppdatering via app og e-post underveis. Jeg har lånet og noe på sparekonto hos Bulder, resten i min gamle bank.

Har Sbanken fra før og har ikke savnet fysisk bank eller benyttet meg av rådgiving så den biten betyr ikke noe for meg. 

Anonymkode: 6fcb3...e63

Jeg fikk mye bedre rente der og de har et trinnsystem der renten justeres ned etterhvert som belåningsgraden synker. 
Vanskelig å si om de innvilger lån ut fra vikariat, det koster jo ikke noe å søke så du har ikke noe å tape på å legge inn en søknad. 

Jeg har 1,95 mill i lån på bolig de takserte til 3,8 mill. Er alene, men har relativt god årsinntekt 

Jeg ble så provosert av den kjekke stilen at jeg backet ut. Når de melder med "kult at du er med badabingbadaboom, ass" får jeg avsky. Jeg tok tilbudet derfra til min vanlige bank som snakker respektfullt og oppegående om økonomien min, og de matchet det.

Anonymkode: 058cc...e5e

Banken min kunne ikke matche og jeg tåler litt uformell stil fra banken når jeg sparer såpass mye penger. Det skal dog sies at alle dokumenter som skal signeres behandles og kommuniseres like «respektfullt og oppegående» der som i alle andre banker. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...