Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #51 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): jeg er enig i at hun har en egen kraft, men for meg er det noe hyklersk over det når man skal redde verden med den ene hånda og river det ned igjen med den andre hånda. Anonymkode: 9921b...977 Jeg tror ikke det ville holdt med Jesus som budbringer engang. Hvis ikke vi finner en feil, så lager vi den. Selve budskapet forsvinner i tåpelig debatt om hårsveis, bikkjer og hvorvidt man liker vedkommende. Det går an å se den hyklerske siden og allikevel se verdien i forslaget. Anonymkode: e60ca...400
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #52 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er da ingen som har blitt arrestert her. Ikke vær så hårsår. Du vil bare ha krangel, så da hakker du til du får svar? Det er heldigvis også svært få som mener at alle kjøttetende dyr bør opphøre om man skal mene noe med miljø. Den er du faktisk heeeeeeeelt alene om. Anonymkode: 649c6...f24 Nå legger du ord i munnen på meg. Jeg har selvsagt aldri antydet at kjøttetende dyr skal opphøre? Jeg stilte et spørsmål om hvor konsekvent man er når man skaffer seg et kjæledyr som jeg trodde måtte ha ganske store mengder kjøtt mens man predikerer at kjøttproduksjon er et av jordens største problemer mtp miljø og bærekraft. Men det var kanskje et for saklig spørsmål slik at du må tillegge meg holdninger jeg aldri har antydet? Anonymkode: 6c28b...0f2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #53 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke det ville holdt med Jesus som budbringer engang. Hvis ikke vi finner en feil, så lager vi den. Selve budskapet forsvinner i tåpelig debatt om hårsveis, bikkjer og hvorvidt man liker vedkommende. Det går an å se den hyklerske siden og allikevel se verdien i forslaget. Anonymkode: e60ca...400 Nå har ikke jeg nevnt hverken bikkje, hårsveis eller om jeg liker henne, så det får stå for andres regning. Anonymkode: 9921b...977
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #54 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg tror ikke det ville holdt med Jesus som budbringer engang. Hvis ikke vi finner en feil, så lager vi den. Selve budskapet forsvinner i tåpelig debatt om hårsveis, bikkjer og hvorvidt man liker vedkommende. Det går an å se den hyklerske siden og allikevel se verdien i forslaget. Anonymkode: e60ca...400 Enig. Og så er man faktisk ikke nødt til å være «perfekt» først, man kan godt inspirere andre selv om man har områder man ikke er fullkommen på. Venninna mi, for eksempel, er 100 kg, men har inspirert meg til å tape vekt. For før var hun 120. Lan Marie Berg inspirerer meg til å kjøre mindre. Selv om hun altså må ha bil og livvakter for å kunne bevege seg i Oslo. Anonymkode: 48542...0b8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #55 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nå har ikke jeg nevnt hverken bikkje, hårsveis eller om jeg liker henne, så det får stå for andres regning. Anonymkode: 9921b...977 Startinnlegget her nevnte håret hennes. Anonymkode: 48542...0b8
sug lut Skrevet 30. desember 2021 #56 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Lan Marie Berg inspirerer meg til å kjøre mindre. Selv om hun altså må ha bil og livvakter for å kunne bevege seg i Oslo. Hun inspirerer meg kun til å kjøre diesel.
Luksusdyret Skrevet 30. desember 2021 #57 Skrevet 30. desember 2021 sug lut skrev (4 minutter siden): Hun inspirerer meg kun til å kjøre diesel. Samme her.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #58 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Enig. Og så er man faktisk ikke nødt til å være «perfekt» først, man kan godt inspirere andre selv om man har områder man ikke er fullkommen på. Venninna mi, for eksempel, er 100 kg, men har inspirert meg til å tape vekt. For før var hun 120. Lan Marie Berg inspirerer meg til å kjøre mindre. Selv om hun altså må ha bil og livvakter for å kunne bevege seg i Oslo. Anonymkode: 48542...0b8 Budskapet er jo bra, det er en konkret løsning som kan delvis eller helt gjennomføres for vanlige folk, selvfølgelig med noe tilpasning. Det er noe vi kan starte med i morgen, vi trenger ikke vente på at en regjering vedtar noe. Burde vi ikke applaudere alle som kommer med forslag som kan bidra her? Den verden vi står ovenfor om ikke vi finner løsninger og kutter unødvendig forbruk, og det kjapt, er ikke noe vi unner våre egne barn og barnebarn å oppleve. Vi har under ti år på å snu, det er opp til oss her og nå, ikke noen andre i morgen. Kanskje på tide å ikke la seg irritere av bagateller og ønske løsninger velkommen. For skal vi vente på politikere og verdensledere, ender vi faktisk bare opp med økte avgifter og grønnvasking slik det ser ut nå. Noen vage mål i prosenter og klimakvoter. Har folk i det hele tatt lest hva som venter oss hvis ikke vi gjør noe? Anonymkode: e60ca...400
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #59 Skrevet 30. desember 2021 sug lut skrev (1 time siden): Hun inspirerer meg kun til å kjøre diesel. Ja, sikkert flere enn deg, men jeg et ikke barnetrassig lenger. Jeg har innsett at selv om et budskap kommer fra en mislikt person, kan det være klokt. Og jeg har innsett at å bruke mer fossil brensel for å hevne meg på Lan, er som å skyte seg i foten og deretter hevne seg med å skyte den andre foten også. Å ignorere budskapet går like mye ut over meg selv. Anonymkode: 48542...0b8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #60 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Budskapet er jo bra, det er en konkret løsning som kan delvis eller helt gjennomføres for vanlige folk, selvfølgelig med noe tilpasning. Det er noe vi kan starte med i morgen, vi trenger ikke vente på at en regjering vedtar noe. Burde vi ikke applaudere alle som kommer med forslag som kan bidra her? Den verden vi står ovenfor om ikke vi finner løsninger og kutter unødvendig forbruk, og det kjapt, er ikke noe vi unner våre egne barn og barnebarn å oppleve. Vi har under ti år på å snu, det er opp til oss her og nå, ikke noen andre i morgen. Kanskje på tide å ikke la seg irritere av bagateller og ønske løsninger velkommen. For skal vi vente på politikere og verdensledere, ender vi faktisk bare opp med økte avgifter og grønnvasking slik det ser ut nå. Noen vage mål i prosenter og klimakvoter. Har folk i det hele tatt lest hva som venter oss hvis ikke vi gjør noe? Anonymkode: e60ca...400 Ikke alle har lest, nei. Jeg har lest en del, men blir kvalm av det, og bestemte meg for å fokusere på å lese tips til handling - for ikke å miste motet helt. Anonymkode: 48542...0b8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #61 Skrevet 30. desember 2021 Synes hun er en tøff dame, men synes det blir litt hyklerisk. Nå har jeg vært vegetarianer i 27 år, jeg har ikke bil, jeg er veldig glad i gjenbruk, og har ting til de går i stykker, tar fly svært sjelden. Eneste grunnen til at jeg ikke er veganer er at jeg har så mye mat allergi, så jeg spiser allerede svært begrenset. Jeg engasjerer meg og politisk, og gjør frivillig arbeid. Anonymkode: 83386...bf4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #62 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Synes hun er en tøff dame, men synes det blir litt hyklerisk. Nå har jeg vært vegetarianer i 27 år, jeg har ikke bil, jeg er veldig glad i gjenbruk, og har ting til de går i stykker, tar fly svært sjelden. Eneste grunnen til at jeg ikke er veganer er at jeg har så mye mat allergi, så jeg spiser allerede svært begrenset. Jeg engasjerer meg og politisk, og gjør frivillig arbeid. Anonymkode: 83386...bf4 Du får pusse glorien din da. Hva skal vi med denne informasjonen? Anonymkode: 6c28b...0f2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #63 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Synes hun er en tøff dame, men synes det blir litt hyklerisk. Nå har jeg vært vegetarianer i 27 år, jeg har ikke bil, jeg er veldig glad i gjenbruk, og har ting til de går i stykker, tar fly svært sjelden. Eneste grunnen til at jeg ikke er veganer er at jeg har så mye mat allergi, så jeg spiser allerede svært begrenset. Jeg engasjerer meg og politisk, og gjør frivillig arbeid. Anonymkode: 83386...bf4 Da bør du jo være den første til å heie på alle som klarer å endre sitt forbruk om så bare 10 prosent. Jeg engasjerer meg i disse tingene og har tatt mange grep for å endre mitt. Men jeg endte ikke opp med å blir selvgod og kritisk mot alle andre av den grunn. Så jeg tror egentlig ikke helt på deg, du låter som en parodi. Anonymkode: 48542...0b8
Spurvugla Skrevet 30. desember 2021 #64 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du får pusse glorien din da. Hva skal vi med denne informasjonen? Anonymkode: 6c28b...0f2 Det blir feil når noen ikke gjør alt riktig, men sannelig blir det ikke feil når noen gjør alt riktig også. Skal ikke være lett, dette her.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #65 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du får pusse glorien din da. Hva skal vi med denne informasjonen? Anonymkode: 6c28b...0f2 Den skal brukes for å gi henne «autoritet» til å mene noe om Gunhild Stordalen … Anonymkode: 48542...0b8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #66 Skrevet 30. desember 2021 Spurvugla skrev (1 minutt siden): Det blir feil når noen ikke gjør alt riktig, men sannelig blir det ikke feil når noen gjør alt riktig også. Skal ikke være lett, dette her. Å gjøre alt rett og deretter kalle andre hyklere er ikke akkurat måten å få flere tilhengere inn i bevegelsen på. Og da skyter man jo seg selv i foten… Anonymkode: 48542...0b8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2021 #67 Skrevet 31. desember 2021 Spiser Gunhild Stordalen mat da? Ser ikke sånn ut. Anonymkode: 0fcca...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå