Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut om en moped er forsikret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er din moped så ser du det i forsikringspapirene. Er det ikke din moped så vil du vel ikke kunne få greie på det, men det er jo heller ikke informasjon du har bruk for til noe.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (20 minutter siden):

Om det er din moped så ser du det i forsikringspapirene. Er det ikke din moped så vil du vel ikke kunne få greie på det, men det er jo heller ikke informasjon du har bruk for til noe.

Det er en lang historie. Ikke min moped, men må vite om den er forsikret slik at den kan brukes. Men om det ikke er mulig å finne ut så kanskje jeg må høre med politet om bistand. 

Anonymkode: e1caa...267

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Man får ikke registrert mopeden uten forsikring. Er den registrert kan du derfor legge til grunn at det er tegnet ansvarsforsikring. 

Anonymkode: d4e03...37c

Den er registrert, og har vært forsikret. Jeg lurer bare på om den fortsatt er det, for det går vel an å fjerne forsikring 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Den er registrert, og har vært forsikret. Jeg lurer bare på om den fortsatt er det, for det går vel an å fjerne forsikring 

Da vil det foreligge begjæring om avskilting 

Anonymkode: d4e03...37c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det noe sted man kan hente inn den type opplysning? Vegvesenet? Eller noe annet?

Eier kan sjekke det på Trafikkforsikringsforeningen sine sider. Jeg tror ikke du kan finne det ut om andres kjøretøy.

Anonymkode: 072b8...7a3

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Eier kan sjekke det på Trafikkforsikringsforeningen sine sider. Jeg tror ikke du kan finne det ut om andres kjøretøy.

Anonymkode: 072b8...7a3

Hmm, okey :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...