Gå til innhold

Århundrets reisebonanza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange dumme selvsentrerte mennesker der ute.

Anonymkode: 0263b...981

Skrevet

Jaaaa! Håper det blir sant. Hilsen ei i reiselivsbransjen. 

Anonymkode: a3915...0f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jaaaa! Håper det blir sant. Hilsen ei i reiselivsbransjen. 

Anonymkode: a3915...0f9

Jeg håper det virkelig stemmer for alle dere i bransjen❤️

Skrevet

Ja det er ikke så nøye med planeten vi lever på så lenge reiselivsbransjen kan fortsette å selge flyreiser.

Anonymkode: 2645c...5ea

Skrevet

Haha😂 Gleder meg allerede til alle mediaoppslagene om ‘fast på karantenehotell’, ‘isolasjonstraume i Hellas’, ‘forsikringa gjald ikke’ osv. Hehe! Blir gøy dette her😂🤣🤣

Anonymkode: 53711...08f

Skrevet

Hadde alle på jorden forbrukt slik som nordmenn og reist som nordmenn hadde jorda takket for seg etter kort tid.

Skjemmes av å tilhøre en av mest selvopptatte nasjon. 
Grønt skifte in my as.

Anonymkode: dad17...6fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Haha😂 Gleder meg allerede til alle mediaoppslagene om ‘fast på karantenehotell’, ‘isolasjonstraume i Hellas’, ‘forsikringa gjald ikke’ osv. Hehe! Blir gøy dette her😂🤣🤣

Det var mange som gledet seg til det i sommer også, men ble ikke så mange slike historier . Kanskje på grunn av klare regler og forsikringer som gjaldt .

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jada, veldig gøy når andre har det kjipt. Du vet at ikke alle reiser på ferie? At mange reiser for å besøke sin familie? 

Skrevet
Milfy Way skrev (5 minutter siden):

Jada, veldig gøy når andre har det kjipt. Du vet at ikke alle reiser på ferie? At mange reiser for å besøke sin familie? 

Du vet at mange og bare reiser på ferie?

Anonymkode: 0263b...981

Skrevet
Milfy Way skrev (8 minutter siden):

Selvforskyld for så å sutre i avisen. Det ER gøy😂🤣

Skrevet

Tar ikke sjansen på å bestille noe denne sommeren, men håper på å få tatt med barna på interrail når dette er over. 

Anonymkode: 458a2...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...