Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Der man kjøper billett for streaming av show. Ser de tar en pris for enkeltbillett og pakkepris for flere billetter. Men hvor mange tror dere er ærlige her? Om jeg kjøper en enkeltbillett og inviterer hele vennegjengen på streamingshow, hvem skulle liksom kunne kontrollere det. Hadde dere kjøpt flere? Og så må jeg presisere at dette e hypotetisks. Jeg har kun kjøpt slik billett en gang, det var til yummymummy show, og det var så begredelig at jeg ikke gadd se det ferdig en gang. Anonymkode: 6ccd3...2d9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 12/29/2021 den 17.30): Der man kjøper billett for streaming av show. Ser de tar en pris for enkeltbillett og pakkepris for flere billetter. Men hvor mange tror dere er ærlige her? Om jeg kjøper en enkeltbillett og inviterer hele vennegjengen på streamingshow, hvem skulle liksom kunne kontrollere det. Hadde dere kjøpt flere? Og så må jeg presisere at dette e hypotetisks. Jeg har kun kjøpt slik billett en gang, det var til yummymummy show, og det var så begredelig at jeg ikke gadd se det ferdig en gang. Anonymkode: 6ccd3...2d9 Bedagelig er riktig beskrivelse. Et oppmerksomhetsykt og dominerende kvinnfolk som står på scenen og forteller hun hadde sopp i tissen. Får avsmak bare av å høre navnet hennes. Anonymkode: 1ae13...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå