Gå til innhold

Hva synes dere om disse tallerknene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha noe hvitt men ønsker noe med en detalj som er litt "ekstra". Tallerkner type Grand Cru blir altfor kjedelig og enkelt synes jeg.

2F2AFEE8-50BF-481E-8A37-CCE62593854B.jpeg

Anonymkode: 9396d...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig liker ikke sånn usymmetri, men liker du dem passer de jo hos deg...

Anonymkode: f9e05...e5d

Skrevet

Fine og spesielle, men upraktiske til hverdags med tanke på stabling f eks. Vi har Eva Trio til hverdagsservise, litt annerledes enn Grand cru som "alle" har, men fortsatt helhvitt.

Anonymkode: 8fd84...d27

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fine og spesielle, men upraktiske til hverdags med tanke på stabling f eks. Vi har Eva Trio til hverdagsservise, litt annerledes enn Grand cru som "alle" har, men fortsatt helhvitt.

Anonymkode: 8fd84...d27

Hvorfor er de upraktiske til stabling?

Anonymkode: ba7c5...b1b

Skrevet

De er helt greie, men jeg liker bedre runde eller firkantede, i stedet for en mellomting. Men hvis du liker de, så er det jo det som er viktig.

Anonymkode: ba7c5...b1b

Skrevet

Jeg synes de var fine. Greie å skjære på? 

Anonymkode: 05ab3...c5c

Skrevet

Stilige å se på, men litt upraktiske. Om det er de jeg tror så er de "ruglete" i selve tallerkenflaten også og ikke gode å f. eks skjære opp på. 

Mulig du synes det blir alt for enkelt, men Spar Kjøp har et servise som ligner litt. De har mønster rundt kanten, men flate i bunnen. Mye finere i virkeligheten enn på bilde! Så det var tomt i nettbutikk nå, men har hatt i de butikkene jeg har vært og kommer nok inn igjen. De har hatt det i mange år. 

Ikke så dyrt, og boller og fat har jeg brukt ensfarget hvitt. (Jeg kjøpte dette serviset til 90 personer til bryllupet vårt) 

Screenshot_20211229-155542.jpg

Anonymkode: 73d46...cc9

Skrevet

Likte de veldig godt🤩

Anonymkode: aed9e...40d

Skrevet

Jeg synes de er ganske fine men det hadde nok ikke tatt så lang tid før jeg ble lei av dem.

Anonymkode: eb227...7bc

Skrevet

Ser ut som de er laget i dritfylla, men synes de er fine. 

Skrevet

Litt kule, men jeg må innrømme at den asymetrien og stripene gjør med svimmel. Så jeg hadde nok ikke kjøpt dem!

Anonymkode: 00643...fe6

Skrevet

«Tid» fra Porgrund Porselen er fint 😊

Anonymkode: f9aee...480

Skrevet
Fiskepudding skrev (2 timer siden):

Veldig fint, hvilket merke er det?

Pillivuyt "Boulogne" :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

«Tid» fra Porgrund Porselen er fint 😊

Anonymkode: f9aee...480

Veldig fint, ligner på det fra SK som ble linket til over her, men akkurat litt for stramt for min smak 😅

Skrevet

Jeg har krystallsyken og vestibulær migrene, så ble veldig svimmel bare av å se på dem. Men! Synes de var pene. 🤩

Anonymkode: b2663...563

Skrevet

Fine, men er de praktiske når du skal sette feks 10 stk i oppvaskmaskinen?

Anonymkode: 9b87d...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...