Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Har dere klart å holde vekten etterpå? Lærte dere noe mer på kurset enn bare å telle kalorier? Jeg vurderer å melde meg på kurs, men trenger likeså mye coaching for det mentale. Er de dumme tankemønstrene mine som gjør at jeg er 95 kg, ikke at jeg ikke vet hva jeg bør spise og ikke. 😪 Anonymkode: f2669...c57
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Roede er ganske annerledes nå enn for noen år siden. Ikke så mye kalori-fokus selv om de anbefaler å holde noen lunde oversikt over inntaket. Mye mentalt og verktøy for vaneendring og bevisstgjøring. Er på stabilisering nå, etter å ha tatt av 27 kg 2020/2021 ☺️ Anonymkode: eb272...253
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har ikke gått på GR selv, men jeg ser at den lokale GR-kursholderen går som en jo-jo opp og ned i vekt. Så det er nok ikke så enkelt å forbli nede i vekt ser det ut som. Anonymkode: e699e...a77
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Nei, det er ikke lett å holde vekten i etterkant uansett hva en «bruker».. 😕 Men jeg synes det er en ekstra støtte å vite at de fleste av kurslederne har vært igjennom det selv og vet hvor vanskelig det er. Mye heller den enn noen som aldri har kjent det på kroppen (eller i hodet) Anonymkode: eb272...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå