Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Er det slutt på alt julerelatert hos dere da? Ingen flere julefrokoster eller julebesøk? For meg er disse dagene nesten mer jul enn helligdagene, som ærlig talt er litt stressende med store middager og mange gjester. Anonymkode: 26c02...440
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Finnes det egentlig noen som rydder bort jula 3.dag? Jeg har aldri møtt noen, og hørt om det en gang her inne... De fleste rydder bort jula etter nyttår, noen tar treet allerede første nyttårsdag, men de fleste jeg kjenner rydder gradvis bort jula etter nyttår så den er helt borte innen 13. eller 20. dag jul (folk praktiserer litt forskjellig når den skal være helt borte) Anonymkode: 083c5...76e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har kun juletre og en krans i år, så ikke stort å rydde vekk, de går nå. I år fikk jeg null julestemning, hele romjulen består jo bare av å fryse på hjemmekontor og skjerme de eldre fra smitte 🤷🏼♀️ Ingen jul jeg kommer til å se tilbake på og glede meg over, dessverre. Anonymkode: 1632a...078
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Vi har ryddet ut julen. Nå har vi ikke flere selskaper og lignende nei. Vi nyter likevel juleferien med å sove lenge, trene, gode lunsjer, tid sammen og ikke minst med avslapping . Vi har det supert med vår måte å ha juleferie på og det håper jeg andre har med sin😊.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Vi har dratt på hytta og rydder frem julen her. I dag er det juleselskap og huset fullt, nissene er på bordet og de røde dukene fremme. Anonymkode: 4cbb3...da6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Vi har, heldigvis (!) ingen julebesøk i romjulen etter de obligatoriske på 1. og 2. juledag, og vi har heller ikke julefrokoster. Mest fordi vi står opp på vidt ulike tidspunkt i familien vår. Derimot har vi ekstra koselige middager. På generell basis nyter alle det å ha fri og drive på med sitt eller gjøre på noe sammen. Vi tar ikke bort julepynten på tredjedag, da (den pakkes bort til helgen), men julen i seg selv føles som over. Det er likevel deilige dager som nytes! Anonymkode: 1557d...b81
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Lurer på en ting. Det er så mange her inne som hele tiden snakker om julebesøk i romjulen. Er det veldig vanlig altså? Høres litt gammeldags ut. Men koselig. Ingen jeg kjenner hverken går på eller får masse julebesøk i romjulen. For meg er julen litt over etter andre juledag. Nå er det mellandager, ( som man sier i Sverige). Mellom jul og nyttår. Disse dagene er de beste. Stille og rolig. Men alt av julestæsj står til nyttårsdagen. Anonymkode: 57352...f98
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 ikke noe mer julerelatert etter tredje juledag nei. Anonymkode: 8f401...024
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Lurer på en ting. Det er så mange her inne som hele tiden snakker om julebesøk i romjulen. Er det veldig vanlig altså? Høres litt gammeldags ut. Men koselig. Ingen jeg kjenner hverken går på eller får masse julebesøk i romjulen. For meg er julen litt over etter andre juledag. Nå er det mellandager, ( som man sier i Sverige). Mellom jul og nyttår. Disse dagene er de beste. Stille og rolig. Men alt av julestæsj står til nyttårsdagen. Anonymkode: 57352...f98 Fra lille julaften til 2.nyttårsdag har vi eller er vi normalt i 8 eller 9 juleselsksper av ulik slag. I år har vi begrenset det til 3. Anonymkode: 16db5...0e6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har kun juletre og en krans i år, så ikke stort å rydde vekk, de går nå. I år fikk jeg null julestemning, hele romjulen består jo bare av å fryse på hjemmekontor og skjerme de eldre fra smitte 🤷🏼♀️ Ingen jul jeg kommer til å se tilbake på og glede meg over, dessverre. Anonymkode: 1632a...078 Så du hadde fått mer julestemning i hjemmet ditt om du var borte på kontoret? Anonymkode: f9aba...040
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Fra lille julaften til 2.nyttårsdag har vi eller er vi normalt i 8 eller 9 juleselsksper av ulik slag. I år har vi begrenset det til 3. Anonymkode: 16db5...0e6 Hjelpes… 😅 Er venner eller familie dere møter? Anonymkode: 57352...f98
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Fra lille julaften til 2.nyttårsdag har vi eller er vi normalt i 8 eller 9 juleselsksper av ulik slag. I år har vi begrenset det til 3. Anonymkode: 16db5...0e6 8 eller 9 juleselskaper høres helt forferdelig ut. Anonymkode: 8f401...024
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Lurer på en ting. Det er så mange her inne som hele tiden snakker om julebesøk i romjulen. Er det veldig vanlig altså? Høres litt gammeldags ut. Men koselig. Ingen jeg kjenner hverken går på eller får masse julebesøk i romjulen. For meg er julen litt over etter andre juledag. Nå er det mellandager, ( som man sier i Sverige). Mellom jul og nyttår. Disse dagene er de beste. Stille og rolig. Men alt av julestæsj står til nyttårsdagen. Anonymkode: 57352...f98 Romjulsbesøk er vanlig i min familie og omgangskrets. Vi er hos andre og andre kommer hit. I dag er eneste dagen vi ikke har planer. Ellers går det i ett med lunsjbesøk, middagsgjester, kaffebesøk osv. Veldig koselig🎄 Anonymkode: 73863...bfe
Himmel og hav Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Lurer på en ting. Det er så mange her inne som hele tiden snakker om julebesøk i romjulen. Er det veldig vanlig altså? Høres litt gammeldags ut. Men koselig. Ingen jeg kjenner hverken går på eller får masse julebesøk i romjulen. For meg er julen litt over etter andre juledag. Nå er det mellandager, ( som man sier i Sverige). Mellom jul og nyttår. Disse dagene er de beste. Stille og rolig. Men alt av julestæsj står til nyttårsdagen. Anonymkode: 57352...f98 Vi har besøk i romjula. Julaften var vi borte. 1. og 2. dag var vi bare oss. 3. og 4. juledag hadde vi besøk av familie til middag, i morgen kommer svigermor og blir til over nyttår også får vi noen gjester til på nyttårsaften. Sånn smittevernsmessig så er det de samme menneskene vi har vært sammen med fra julaften og til nå. Svigermor blir den eneste fra annen "kohort". Jeg synes det er kjempekoselig å ha besøk i romjula. Alle er avslappa, kaker er allerede bakt og det er ikke veldig mye mer styr å lage mat til dobbelt så mange.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 Ja, vi er på og holder flere romjulsmiddager. Det er ikke alt som er gammeldags og tradisjonsrikt som er av det onde 😊 Anonymkode: ab0c6...a5e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 Tredje juledag har jo jula bare akkurat begynt! Anonymkode: 233b0...db7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Lurer på en ting. Det er så mange her inne som hele tiden snakker om julebesøk i romjulen. Er det veldig vanlig altså? Høres litt gammeldags ut. Men koselig. Ingen jeg kjenner hverken går på eller får masse julebesøk i romjulen. For meg er julen litt over etter andre juledag. Nå er det mellandager, ( som man sier i Sverige). Mellom jul og nyttår. Disse dagene er de beste. Stille og rolig. Men alt av julestæsj står til nyttårsdagen. Anonymkode: 57352...f98 Julebesøk her tredje dag, middag hos svoger og svigerinne i dag, julelunsj med venner i morgen. Det er da helt vanlig. Anonymkode: 2d186...ac8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #18 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så du hadde fått mer julestemning i hjemmet ditt om du var borte på kontoret? Anonymkode: f9aba...040 Nei, julen er dårlig i år med fridager uansett. Men jeg ville nok vært i bedre stemning om det var varmt, fryse gir ikke super stemning. Ei heller når hele spisebordet er fullt av kontorutstyr 😅 Anonymkode: 1632a...078
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Fra lille julaften til 2.nyttårsdag har vi eller er vi normalt i 8 eller 9 juleselsksper av ulik slag. I år har vi begrenset det til 3. Anonymkode: 16db5...0e6 HerreGud, blir stressa bare av tanken!!! Romjula skal være avslapning, jeg hadde ikke taklet opptil 9 juleselskaper!!! Anonymkode: 4f044...375
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #20 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Lurer på en ting. Det er så mange her inne som hele tiden snakker om julebesøk i romjulen. Er det veldig vanlig altså? Høres litt gammeldags ut. Men koselig. Ingen jeg kjenner hverken går på eller får masse julebesøk i romjulen. For meg er julen litt over etter andre juledag. Nå er det mellandager, ( som man sier i Sverige). Mellom jul og nyttår. Disse dagene er de beste. Stille og rolig. Men alt av julestæsj står til nyttårsdagen. Anonymkode: 57352...f98 Vi har juleselskaper helt til 13.dag, vi. Litt færre i år fordi folk er forsiktige. Anonymkode: 7bd9c...2fc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2021 #21 Skrevet 30. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): HerreGud, blir stressa bare av tanken!!! Romjula skal være avslapning, jeg hadde ikke taklet opptil 9 juleselskaper!!! Anonymkode: 4f044...375 Å møte mennesker og spise maten de lager til meg ER avslapning! Anonymkode: 7bd9c...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå