Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #26 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Gratulerer HI, du har nå klart å bytte ut en avhengighet med en annen Anonymkode: 51109...fdc Det er jo langt mindre farlig med snus enn med røyk, hvorfor ikke folkusere på det? Hvorfor ikke være litt positiv og heie litt? Anonymkode: 87c27...1c7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #27 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er jo langt mindre farlig med snus enn med røyk, hvorfor ikke folkusere på det? Hvorfor ikke være litt positiv og heie litt? Anonymkode: 87c27...1c7 Nøyaktig hvor skriver HI at hun har byttet ut røyk med snus? Det hun skriver er at hun snuser i stedet for å småspise. Jeg tør påstå at snus er farligere enn mat, sånn generelt sett, så det er ikke akkurat mye å heie på het. Anonymkode: e654e...871
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #28 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er jo langt mindre farlig med snus enn med røyk, hvorfor ikke folkusere på det? Hvorfor ikke være litt positiv og heie litt? Anonymkode: 87c27...1c7 Ingen har snakket om røyk her. HI har byttet ut sukkeravhengighet med snus, som hun skriver, etter hun begynte å snuse har hun sluttet å spise godteri og har gått ned 15 kg Anonymkode: 51109...fdc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #29 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ingen har snakket om røyk her. HI har byttet ut sukkeravhengighet med snus, som hun skriver, etter hun begynte å snuse har hun sluttet å spise godteri og har gått ned 15 kg Anonymkode: 51109...fdc Beklager, vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var snakk om å ha erstatta røyk med snus. Men uansett er det fint ar hi har gått ned 15 kilo, er jo ikke spesielt delikat å være overvektig. Anonymkode: 87c27...1c7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #30 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Beklager, vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var snakk om å ha erstatta røyk med snus. Men uansett er det fint ar hi har gått ned 15 kilo, er jo ikke spesielt delikat å være overvektig. Anonymkode: 87c27...1c7 Selvfølgelig er det fint å gå ned i vekt, men måten er ikke å bytte ut en avhengighet med en annen. Anonymkode: 51109...fdc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #31 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Beklager, vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var snakk om å ha erstatta røyk med snus. Men uansett er det fint ar hi har gått ned 15 kilo, er jo ikke spesielt delikat å være overvektig. Anonymkode: 87c27...1c7 Det er bra å gå ned i vekt, men ikke når årsaken er et helseskadelig rusmiddel. Det burde faktisk alle oppegående mennesker skjønne selv. Anonymkode: e654e...871
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #32 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er bra å gå ned i vekt, men ikke når årsaken er et helseskadelig rusmiddel. Det burde faktisk alle oppegående mennesker skjønne selv. Anonymkode: e654e...871 Det beste hadde selvsagt vært om hi hadde klart å gå ned i vekt uten å snuse, men nå var det altså snusen som gjorde ar hun klarte å miste vekt. Man kan jo om det minste prøve å fokusere på det som et positivt. Anonymkode: 87c27...1c7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #33 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det beste hadde selvsagt vært om hi hadde klart å gå ned i vekt uten å snuse, men nå var det altså snusen som gjorde ar hun klarte å miste vekt. Man kan jo om det minste prøve å fokusere på det som et positivt. Anonymkode: 87c27...1c7 Nei, faktisk ikke. Egentlig synes jeg innlegget burde vært slettet. Det er en del unge damer/jenter innom her også, og de kan lett la seg påvirke av "suksessen" til HI og selv begynne å snuse i håp om å gå ned i vekt. Ville du virkelig gjort noe sånt IRL? Om f.eks. datteren din på 18 år begynte å snuse "men da har du jo gått ned i vekt, så bra!". Rusmidler bør aldri få et positivt fokus, aldri! Anonymkode: e654e...871
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #34 Skrevet 29. desember 2021 SYNES ikke, det ER harry å snuse. Der er et faktum. Anonymkode: 7fe8d...7fb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #35 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei, faktisk ikke. Egentlig synes jeg innlegget burde vært slettet. Det er en del unge damer/jenter innom her også, og de kan lett la seg påvirke av "suksessen" til HI og selv begynne å snuse i håp om å gå ned i vekt. Ville du virkelig gjort noe sånt IRL? Om f.eks. datteren din på 18 år begynte å snuse "men da har du jo gått ned i vekt, så bra!". Rusmidler bør aldri få et positivt fokus, aldri! Anonymkode: e654e...871 Det burde det selvsagt ikke, men nå la nå engang hi ut dette innlegget da. Man kan godt argumentere mot innlegg som viser positiv vinkling av rusmidler, men man kan jo godt gjøre det på en annen måte enn å være nedlatende mot brukere (noe jeg tror er hovedmotivasjonen til mange som har svart her inne - og ikke det å vise en nobel antirus-holdning). Og da kan vi vel samtidig fjerne alle innlegg som handler om alkohol - som hvilken juleøl som smaker best og hvor godt det vinglasset på kvelden er? Anonymkode: 87c27...1c7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #36 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nei, faktisk ikke. Egentlig synes jeg innlegget burde vært slettet. Det er en del unge damer/jenter innom her også, og de kan lett la seg påvirke av "suksessen" til HI og selv begynne å snuse i håp om å gå ned i vekt. Ville du virkelig gjort noe sånt IRL? Om f.eks. datteren din på 18 år begynte å snuse "men da har du jo gått ned i vekt, så bra!". Rusmidler bør aldri få et positivt fokus, aldri! Anonymkode: e654e...871 Vel, jeg skal bidra litt til å gjøre snus mindre attraktivt. En boks om dagen blir over 26 000 kroner i løpet av ett år. I løpet av 10 år har man da snuset bort egenkapitalen til sin første shitty, men tross alt sin helt egne leilighet. Så, kutte sukker i stedet er langt rimeligere alternativ, bedre for tennene og helse generelt. Hvis du som ung jente nå er innom her og lurer på om snus er effektivt slankemiddel, nei, det er ett dyrt ett og for de fleste en kortvarig effekt. Hvem vil ha tenner som dette? Anonymkode: 806d9...c92
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #37 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Samme her. Snuser nesten hele tiden, og ingen på jobb eller i nær familie vet at jeg snuser. De som mener at det «synes så godt» har sikkert sett noen med tidenes største løssnuss under fronten av overleppa og trodd at det da synes like godt på alle. Anonymkode: 87c27...1c7 Ja, det vil jeg tro. Så synes det nok bedre på noen, enn andre. Anonymkode: c7452...24d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #38 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Beklager, vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var snakk om å ha erstatta røyk med snus. Men uansett er det fint ar hi har gått ned 15 kilo, er jo ikke spesielt delikat å være overvektig. Anonymkode: 87c27...1c7 Ikke spesielt delikat å snuse heller Anonymkode: accc5...7db
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2021 #39 Skrevet 29. desember 2021 On 12/28/2021 at 4:50 PM, Anonym bruker said: Etter jeg begynte å snuse, spiser jeg ingenting snop og chips lengre. Før kunne jeg gå å småspise hele dagen, nå har jeg snus istedenfor. Har gått ned 15 kg i vekt også. Anonymkode: 3eaec...c52 jeg gikk ned 30kg når jeg slutta med snus Anonymkode: 7417e...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå