Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Familien sier reiseselskapet fraskriver seg alt ansvar. 
Hva faen tenker folk med? Det er en pandemi. Smitten er høyere og mer aggressiv enn noensinne. Hei, vi reiser til Thailand vi, dét er lurt. 
Og så har de baller til å syte i media. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/isolasjon-i-thailand--traumatisk/75028179

Anonymkode: b7c09...df6

Fortsetter under...

Akkurat dette tilfellet så lurer jeg oppriktig hva de tenkte med da de reiste ? Hadde jeg vært dum til å reise, så hadde jeg i det minste vært smart nok til å holde kjeft om det,  OG det i media. Null sympati herfra.

KellyTaylor skrev (1 minutt siden):

Akkurat dette tilfellet så lurer jeg oppriktig hva de tenkte med da de reiste ? Hadde jeg vært dum til å reise, så hadde jeg i det minste vært smart nok til å holde kjeft om det,  OG det i media. Null sympati herfra.

Og sjekk FB profilen til dama. Herregud hun er ikke god. 

Annonse

Men i alle dager, hun sitter på et privatsykehus og klager...

Selvfølgelig må du i isolasjon om du blir smittet, hva trodde hun egentlig, at hun kunne gå på stranden?

Hun fremstår jo som mindre intelligent.

De tol sjansen på å ikke  bli smittet, også ble de det... Håper ihvertfall folk som er like dumme leser dette og lærer ihvertfall.

Anonymkode: 2ac84...aaa

Håper de blir trukket i lønn fra arbeidsgiver for å ikke møte på jobb. BV burde vel også kobles inn. Å dra med seg stakkars små barn på en slik tur under en pandemi. Er de i stand til å ha omsorg for barn?

Jeg er ikke uenig i at det er dumt å reise nå, litt den der å tenke selv som ble nevnt i en annen tråd. Sånn generell grunnleggende evne til å beskytte familien sin.

Hvorvidt TUI ikke har forholdt seg til hva som var avtalt vet jeg ikke. Har ikke reist med TUI. Hvis de har forholdt seg til reglene de har fått opplyst og TUI har gitt de feil informasjon, er jo kritikken rundt det berettiget. I tillegg tenker jeg dette kan ha en preventiv effekt, så uavhengig hvor teit jeg måtte synes det er, bra de gikk ut i avisa. 

Anonymkode: 7b0d2...a8d

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men i alle dager, hun sitter på et privatsykehus og klager...

Selvfølgelig må du i isolasjon om du blir smittet, hva trodde hun egentlig, at hun kunne gå på stranden?

Hun fremstår jo som mindre intelligent.

De tol sjansen på å ikke  bli smittet, også ble de det... Håper ihvertfall folk som er like dumme leser dette og lærer ihvertfall.

Anonymkode: 2ac84...aaa

Hvis jeg leste riktig, håpet hun på at de kunne være på karantenehotellet de booket seg inn på. Ikke stranda med andre ord. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg leste riktig, håpet hun på at de kunne være på karantenehotellet de booket seg inn på. Ikke stranda med andre ord. 

Hun sier hun ikke vil oppholde seg på innendørs områder med andre reisende. Ergo tolkes det dit hen at de vil være utendørs også. 

Annonse

Her var det mye skadefryd og drittslenging. Jeg synes oppriktig synd på mennesker som må sitte midt i romjula og godte seg over andres ulykke. Har dere virkelig det så kjipt at skadefryd er det eneste som får dere over kneika? 

Anonymkode: 347b6...803

KellyTaylor skrev (5 minutter siden):

Gikk på profilen hennes og  der snurrer hjulet selv om hamsteren er død. Hjelpes så pinlig!

Og. Nå skal hun teste sønnen  for antistoffer når de kommer hjem. Kanskje dette bare er tull pga dårlige rutiner på laben. Da blir det vel å saksøke Thailandske myndigheter da. 😊 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Her var det mye skadefryd og drittslenging. Jeg synes oppriktig synd på mennesker som må sitte midt i romjula og godte seg over andres ulykke. Har dere virkelig det så kjipt at skadefryd er det eneste som får dere over kneika? 

Nei er ikke mye skadefryd men trodde virkelig at en med akademisk utdannelse hadde mer i topplokket enn dette der. Ho visste om riskikoen når man bestiller seg en slik tur? Nakstad har også gått ut med at man skal sjekke grundig om regler / restriksjoner til det landet man ønsker å reise til!

Og når hun / de da velger å reise midt oppi et utbrudd på skolen til sønnene og en pandemi, så får hun virkelig kjenne på hvilken feil vurdering de tok ved å reise.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Synd på? De er privilegerte skandinavene som er isolert på et sykehus og får mat servert på døra. De kan velge selv fra en meny hva de vil ha. Det er ikke synd på de. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg får ikke helt tak i hva hun mener er feil håndtert? For hun kan ikke mene at TUI skal trumfe thailandske myndigheter? 

Anonymkode: a20b7...383

Fordi TUI hadde sagt at eventuell karantene kunne gjennomføres på hotellet tror jeg. 🤷🏻‍♀️

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Synd på? De er privilegerte skandinavene som er isolert på et sykehus og får mat servert på døra. De kan velge selv fra en meny hva de vil ha. Det er ikke synd på de. 

Synd på dere som har en så kjip jul at dere må godte dere over andres ulykke. Nei, det er ikke synd på dama i artikkelen. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Synd på dere som har en så kjip jul at dere må godte dere over andres ulykke. Nei, det er ikke synd på dama i artikkelen. 

Jeg godter meg ikke. Jeg spør om hvor DUM det er mulig å være? Denne dama her er helt blåst. Å syte i media fordi de må være i isolasjon. De har vann, mat og et trygt sted å sove. Hva er problemet?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Fordi TUI hadde sagt at eventuell karantene kunne gjennomføres på hotellet tror jeg. 🤷🏻‍♀️

Karantene på hotell, men det står ingenting om hvor de har sagt en evt isolasjon ved smitte skal skje.

Det virker ikke som om de i det hele tatt har tenkt tanken at noen av de kunne teste positivt og hva som evt skulle skje da. 

Anonymkode: 98dda...728

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Karantene på hotell, men det står ingenting om hvor de har sagt en evt isolasjon ved smitte skal skje.

Det virker ikke som om de i det hele tatt har tenkt tanken at noen av de kunne teste positivt og hva som evt skulle skje da. 

Anonymkode: 98dda...728

Det er vel rimelig klart at isolasjon i er fremmed land ikke kan gjøres hyggelig. At de i det hele tatt dro er jo utrolig. Når de har med seg barn. 

• Opprett ny...