Gå til innhold

Frisør/ lærling. help!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sjelden hos frisør. Men endelig bestemt meg for å gjøre en skikkelig endring. Bestiller så time med *første ledig* og ser senere det er hos lærling. 

Når de selv tar imot kunder så er de jo ikke heeeelt ferske, men skal jeg tørre det? regner med de får hjelp fra de ferdig utdannede? ble veldig usikker på om jeg skal avvente og bestille senere eller bare satse på at det går.

Er jo ikke bare snakk om en liten stuss...

Anonymkode: 3beb0...46a

Fortsetter under...

Skrevet

Lærlinger blir sjekket av den som er ansvarlig for den. Er det førsteårslærling, så vil fe få mye hjelp, andreårs vil nok klare det fint. 

Jeg hadde forresten kunder fra første dag som lærling. Klipping og annen behandling lærer man på skolen

Anonymkode: 83e04...901

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Lærlinger blir sjekket av den som er ansvarlig for den. Er det førsteårslærling, så vil fe få mye hjelp, andreårs vil nok klare det fint. 

Jeg hadde forresten kunder fra første dag som lærling. Klipping og annen behandling lærer man på skolen

Anonymkode: 83e04...901

Så du ville tenkt at det var greit? Står ikke om det er første eller andreårs. 
sto heller ikke noe ang pris eller evt avslag. 

regner vel med de får litt hjelp om det skulle være noe. Men er så sjelden hos frisør- så ble plutselig litt nervøs, men jeg har vel egentlig ikke noe grunn kanskje. 
takk fir svaret :)

Skrevet

Jeg ville valgt frisør og ikke lærling. Har vært hos lærling mange ganger, men jeg er nøye og har ikke tålmodighet til det lenger. Jeg har kort hår og det vises godt når frisøren ikke har «forstått» håret mitt, og hvordan det bør klippes. Men ferdige frisører er ikke alltid et sikkerstikk det, heller, altså. Langt ifra…

Anonymkode: 8c1af...c07

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ville valgt frisør og ikke lærling. Har vært hos lærling mange ganger, men jeg er nøye og har ikke tålmodighet til det lenger. Jeg har kort hår og det vises godt når frisøren ikke har «forstått» håret mitt, og hvordan det bør klippes. Men ferdige frisører er ikke alltid et sikkerstikk det, heller, altså. Langt ifra…

Anonymkode: 8c1af...c07

Nei, man kan vel være uheldig. 
jeg har skrevet før bestilling hva jeg skal. Klipp og farge- og allikevel satt de opp lærling. Så ville jo tro det skulle gå. Ble skikkelig usikker 😂

Skrevet

Jeg klipper meg nesten alltid hos lærling. Fått bedre resultat der enn hos enkelte skikkelige frisører. Lærlingene er enda mer nøye og det dobbeltsjekkes av en annen frisør. Prisen hos lærlinger er jo selvsagt også god :)

Anonymkode: 922b6...c4b

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klipper meg nesten alltid hos lærling. Fått bedre resultat der enn hos enkelte skikkelige frisører. Lærlingene er enda mer nøye og det dobbeltsjekkes av en annen frisør. Prisen hos lærlinger er jo selvsagt også god :)

Anonymkode: 922b6...c4b

Enig, men greit å huske på at det kan ta mye lengre tid, spesielt hos førsteårslærlinger.

Anonymkode: 939d5...9b3

Skrevet

Tid er null problem for meg. Har aldri barnefri så burde nyte hvert minutt i en slik stol. Haha. 
sto ikke redusert pris eller lignende når jeg bestilte timen, men de kan vel ikke ta full pris da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tid er null problem for meg. Har aldri barnefri så burde nyte hvert minutt i en slik stol. Haha. 
sto ikke redusert pris eller lignende når jeg bestilte timen, men de kan vel ikke ta full pris da. 

Har aldri betalt fullpris for lærling så hadde forventet redusert pris, ja.

Anonymkode: 939d5...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...